OD DEVELOPERA
DO FOUNDERAÔÇő ­čÜÇ

Nauczę Cię jak budować i zarabiać na własnych aplikacjach.
Od pomys┼éu do klient├│w, kt├│rzy Ci p┼éac─ů i jeszcze za to dzi─Ökuj─ů.

Podczas programu na Twoich oczach od zera zbuduj─Ö aplikacj─Ö SaaS, pozyskam dziesi─ůtki klient├│w i zarobi─Ö sto tysi─Öcy z┼éotych.

ZAMYKAMY ZAPISY
W PONIEDZIAŁEK 29.11.2021 o godzinie 21:00!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

A co m├│wi─ů kursanci?

Kim jest Tw├│j Instruktor?

Bogusz P─Ökalski ­čžÖÔÇŹÔÖé´ŞĆ

Programista, tw├│rca aplikacji SaaS – od 2017 utrzymuje si─Ö z w┼éasnych produkt├│w

W 2020 odszed┼é z roli CEO Polisy w Chmurze, ┼╝eby budowa─ç nowe aplikacje. Dzi┼Ť od zera buduje nowy startup MailingR.

Swoje projekty buduje w 100% z w┼éasnych ┼Ťrodk├│w, korzystaj─ůc tylko ze swojego czasu i umiej─Ötno┼Ťci.

Od lat dzieli si─Ö wiedz─ů o budowie produkt├│w w podca┼Ťcie Startup My Way.

Prywatnie podr├│┼╝nik, gitarzysta, ┼╝eglarz. Szcz─Ö┼Ťliwy m─ů┼╝ i ojciec dw├│jki wspania┼éych dzieciak├│w.

PRZEDSTAWIAM PROGRAM

OD DEVELOPERA
DO FOUNDERA

Facebook, Google, Instagram, Apple, Amazon.. ­čŽä

Czy trzeba by─ç wizjonerem, mie─ç ogromne szcz─Ö┼Ťcie i setki milion├│w finansowania, aby odnie┼Ť─ç sukces?

NIE!

Mo┼╝na to zrobi─ç z dala od zgie┼éku i medialnych reflektor├│w. We w┼éasnym, domowym zaciszu. Za pomoc─ů klawiatury, du┼╝ej ilo┼Ťci samozaparcia i procesu, kt├│ry poka┼╝e jak przej┼Ť─ç przez wszystkie kluczowe aspekty budowy i zdobywania klient├│w na aplikacje.

Jest to szczeg├│lnie osi─ůgalne dla programist├│w, kt├│rzy dzi─Öki w┼éasnym umiej─Ötno┼Ťciom, po godzinach s─ů w stanie zbudowa─ç pierwszy produkt.

Dzi┼Ť na wtyczce do przegl─ůdarki do niszowego serwisu modowego solo founder mo┼╝e zarabia─ç ponad 170 tys. z┼é miesi─Öcznie pracuj─ůc 2-3 godziny dziennie (i tak, to jest autentyczna historia).

Albo dw├│ch ch┼éopak├│w mo┼╝e stworzy─ç aplikacj─Ö do prostej edycji wideo i w dwa lata doj┼Ť─ç do 10 milion├│w PLN rocznie.

O tych biznesach raczej nie us┼éyszysz w mainstremowych mediach (raczej w niszowych podcastach), ale ka┼╝dego dnia kto┼Ť zmienia ca┼ée swoje ┼╝ycie odpalaj─ůc nowy produkt.

Tak jak ja zmieniłem swoje życie w 2016.

Pami─Ötam to jak dzi┼Ť.┬á

Kilka lat wcze┼Ťniej wpad┼éem na ÔÇ×genialny pomys┼éÔÇŁ i przez ponad dwa lata, po godzinach budowa┼éem swoj─ů aplikacj─Ö. ┬á

Niestety, mimo tego, ┼╝e pomys┼é by┼é ┼Ťwietny (przynajmniej tak wtedy my┼Ťla┼éem) i dobrze wykonany od strony technicznej to nikt si─Ö nim nie zainteresowa┼é. ┬á

Nie wiedziałem nic o walidacji pomysłów, marketingu i sprzedaży. Nie wiedziałem nawet na czym moja aplikacja ma zarabiać.  

Z b├│lem zamkn─ů┼éem ten projekt, wszystko przemy┼Ťla┼éem i zacz─ů┼éem od nowa buduj─ůc aplikacj─Ö SaaS Polisa w Chmurze. ┬á

Miesi─ůcami uczy┼éem si─Ö jak testowa─ç pomys┼éy i upewnia─ç si─Ö, ┼╝e warto w nie inwestowa─ç czas, jak sk┼éania─ç klient├│w do przetestowania mojej aplikacji, jak sk┼éania─ç ich do przej┼Ťcia na p┼éatne plany.

I jak to wszystko zrobi─ç bez pieni─Ödzy inwestor├│w, po godzinach pracuj─ůc dalej jako programista. ┬á

Ostatecznie, uda┼éo si─Ö! W 2017 roku odszed┼éem z etatu, aby na 100% pracowa─ç nad aplikacj─ů.┬á

W kolejnym roku uda┼éo mi si─Ö przej┼Ť─ç od 50 do ponad 350 p┼éac─ůcych u┼╝ytkownik├│w.

Potem zrobiło się jeszcze ciekawej.

Nasz─ů aplikacj─Ö zauwa┼╝y┼éy du┼╝e firmy z bran┼╝y ubezpieczeniowej.

Wtedy po raz pierwszy sprzeda┼éem licencj─Ö na wdro┼╝enie naszej aplikacji. Przelew na P├ô┼ü MILIONA z┼éotych za troch─Ö kodu, kt├│ry napisali┼Ťmy to by┼é dla mnie szok.

Da si─Ö? DA SI─ś.

Nast─Öpnie do naszego projektu do┼é─ůczyli pierwsi wsp├│┼épracownicy. Znajomi programi┼Ťci pomogli w optymalizacji wydajno┼Ťci i bezpiecze┼ästwie aplikacji. Do┼é─ůczy┼é do nas Adam, kt├│ry przej─ů┼é ca┼éy support i zdj─ů┼é z nas wi─Ökszo┼Ť─ç kontakt├│w z klientami, a Agnieszka sprawi┼éa, ┼╝e nasz firmowy blog zape┼éni┼é si─Ö fachow─ů wiedz─ů bran┼╝ow─ů.

To by┼é idealny moment, w kt├│rym firma umia┼éa ju┼╝ dzia┼éa─ç beze mnie. Wykorzysta┼éem go i w maju 2020 zrezygnowa┼éem z roli CEO, odszed┼éem operacyjnie z projektu (pozostaj─ůc udzia┼éowcem), ┼╝eby zaj─ů─ç si─Ö kolejnymi projektami.

Dzi┼Ť buduj─Ö od zera now─ů aplikacje MailingR.

Postanowiłem udowodnić, że mój proces działa i każdy krok pokazuję w Od Developera do Foundera!

Poza tym nagrywam dwa podcasty, mam klub membership i buduj─Ö edukacj─Ö z najlepszymi lud┼║mi w bran┼╝y. Na etacie, przez zwyczajny brak czasu nie mia┼ébym fizycznie takiej mo┼╝liwo┼Ťci.

Obecnie pracuj─Ö sk─ůd chc─Ö, kiedy chc─Ö, u┼╝ywam jakich chc─Ö technologii i decyduj─Ö o rozwoju mojego produktu. Chc─Ö potestowa─ç nowy framework czy rozwi─ůzania Machine Learning na ÔÇ×produkcjiÔÇŁ? Robi─Ö to.

Wszystko zależy ode mnie.  

I przede wszystkim przesta┼éem bezpo┼Ťrednio przelicza─ç sw├│j czas na pieni─ůdze (w normalnym modelu zarabiasz tylko wtedy, gdy pracujesz).

Moja aplikacje dalej dzia┼éaj─ů kiedy ┼Ťpi─Ö czy jad─Ö z rodzin─ů na wakacje. I w ka┼╝dej chwili, bez mojej obecno┼Ťci nowy klient mo┼╝e podpi─ů─ç kart─Ö i op┼éaci─ç roczn─ů subskrybcj─Ö. ┬á

To naprawdę zmienia życie.  

Teraz chcę pokazać Ci cały proces budowy i sprzedaży własnej aplikacji SaaS i oszczędzić Ci niepotrzebnych nerwów i błędów, które ja popełniłem przez ostatnie lata.  

Chcia┼ébym przej┼Ť─ç przez taki program kilka lat temu. Niestety takiego programu nie by┼éo..

I dlatego postanowiłem go stworzyć!

Od zawsze uwielbia┼éem dzieli─ç si─Ö wiedz─ů. Ju┼╝ w czasach szkolnych prowadzi┼éem ko┼éa naukowe zwi─ůzane z informatyk─ů i programowaniem.

Niestety w „doros┼éym ┼╝yciu” prowadz─ůc wiele biznes├│w coraz trudniej znale┼║─ç czas na dzielenie si─Ö wiedz─ů i pomaganie innym.

Nie zgadzam si─Ö na to!

Postanowi┼éem wi─Öc wykorzysta─ç lata do┼Ťwiadczenia, wzlot├│w i upadk├│w, sukces├│w i pora┼╝ek i ubra─ç je w program, kt├│ry za r─Ök─Ö poprowadzi Ci─Ö w kierunku zmiany swojego ┼╝ycia. 

Chc─Ö Ci pokaza─ç jak przej┼Ť─ç transformacj─Ö z pracownika etatowego lub freelancera w tw├│rc─Ö w┼éasnej aplikacji SaaS, kt├│ry pracuje sk─ůd chce, kiedy chce i przebija szklany sufit etatowych zarobk├│w buduj─ůc co┼Ť raz, a sprzedaj─ůc wiele razy.

ÔĆ░ Czas to najcenniejsza rzecz jak─ů masz.

Sko┼äcz z prac─ů na godziny i
zacznij tworzy─ç w┼éasne produkty! ­čÜÇ

Oto co m├│wi─ů kursanci

Odtw├│rz wideo
Marcin Łaskarzewski

Co-founder & CEO SecondHandy

Odtw├│rz wideo
Mateusz Petkiewicz

W┼éa┼Ťciciel dioma.pl

Odtw├│rz wideo
Wiktor Salamon

Founder & CEO Notipack

Odtw├│rz wideo
Adam Smaka

Senior Flutter Developer

piotr sampławski
Piotr Sampłowski

Proton Solutions

"Kurs Akademia SaaS u┼Ťwiadomi┼é mi, ┼╝e nawet najlepszy produkt sam si─Ö nie obroni i ┼╝e to tylko cz─Ö┼Ť─ç sukcesu, a du┼╝o wa┼╝niejsza jest sprzeda┼╝ i promocja.
U┼Ťwiadomi┼éem sobie, ┼╝e nie powinienem robi─ç wszystkiego sam, a korzysta─ç z pomocy innych i akceptowa─ç wyniki.
Na du┼╝y plus zaliczam jeszcze podane metody walidacji pomys┼éu i nauk─Ö, ┼╝e aplikacja powinna rozwi─ůza─ç realne problemy potencjalnych klient├│w.
Gdyby nie ten kurs, prawdopodobnie nie ruszyłbym z miejsca."

Michał Jankowski
Michał Jankowski

Easy-Zen, Sun-Gaze, Keto-Feed

"Akademia Saas zmieni┼éa moje podej┼Ťcie do tworzenia produktu. Zacz─ů┼éem wychodzi─ç od potrzeb oraz zacz─ů┼éem mocno koncentrowa─ç si─Ö na p─Ötlach feedbackowych. W efekcie ca┼éy proces tworzenie produktu si─Ö zmieni┼é, teraz pracuj─Ö bardzo minimalnymi, interacyjnymi krokami, tak aby ka┼╝da rzecz, kt├│r─ů robi─Ö dawa┼éa realn─ů warto┼Ť─ç.
Tak naprawd─Ö nie robi─Ö ju┼╝ produkt├│w sam, robi─Ö je z lud┼║mi.Robi─Ö, pokazuj─Ö, s┼éucham, poprawiam lub widz─Ö co musi by─ç kolejne. Boguszowi serdecznie dzi─Ökuje za stworzenie tego kursu, bo pom├│g┼é mi ustrukturyzowa─ç proces i pokaza┼é, ┼╝e da si─Ö zrobi─ç.
Super robota polecam ka┼╝demu. "

Agenda Programu ODDF 2.0

Lekcja 1: Tw├│j pierwszy projekt nie wypali

Lekcja 2: Cel programu i Tw├│j mindset

Lekcja 3: Moja droga od programisty do foundera

Lekcja 4: Czym jest SaaS?

Lekcja 5: Matryca foundera

Lekcja 6: Rozwi─ů┼╝ sw├│j problem lub buduj dla ludzi, kt├│rych uwielbiasz

Lekcja 7: Bootstraping czy inwestor?

Lekcja 8: Solo czy w zespole?

Lekcja 9: Polska czy globalnie?

Lekcja 10: Modele zarabiania na aplikacjach

Lekcja 11: Czy aplikacja musi mie─ç du┼╝o funkcji?

Lekcja 12: Rozszerzenie do przegl─ůdarki zarabiaj─ůce 150 tys. z┼é / mc

Lekcja 13: ProductHunt, Hacker News, Indie Hackers

Lekcja 14: Grupa i praca domowa

Lekcja 1: 75% z Was nie zacznie dzia┼éa─ç. DlategoÔÇŽ

Lekcja 2: Pomysł

Lekcja 3: Nazwa

Lekcja 4: Hosting

Lekcja 5: Domena

Lekcja 6: WordPress

Lekcja 7: Elementor

Lekcja 8: Landing Page

Lekcja 9: System mailingowy i pierwsza wiadomo┼Ť─ç

Lekcja 10: Pierwszy post w Social Mediach

Lekcja 11: Pierwsza trakcja

Lekcja 12: Teraz Ty! Praca domowa

Lekcja 1: Od pomys┼éy do wyj┼Ťcia z firmy

Lekcja 2: Problem

Lekcja 3: Walidacja rozwi─ůzania

Lekcja 4: Budowa rozwi─ůzania

Lekcja 5: Klienci

Lekcja 6: Rezygnacja z etatu

Lekcja 7: Rozw├│j aplikacji

Lekcja 8: Delegacja zadań

Lekcja 9: Wdro┼╝enia on-premise

Lekcja 10: Inwestor bran┼╝owy

Lekcja 11: White Label

Lekcja 12: Venture Capital

Lekcja 13: Wyj┼Ťcie z firmy

Lekcja 14: Sprzeda┼╝ firmy

Lekcja 15: Praca domowa

Lekcja 1: Wi─Ökszo┼Ť─ç dobrych pomys┼é├│w to produkty uboczne.

Lekcja 2: 12 startup├│w w 12 miesi─Öcy

Lekcja 3: Jak zarabiać milion złotych rocznie?

Lekcja 4: Czy dzielić się swoimi pomysłami?

Lekcja 5: Generowanie pomysłów: Własny problem

Lekcja 6: Generowanie pomysłów: 1 klient, 1 problem

Lekcja 7: Generowanie pomysłów: Sales Safari

Lekcja 8: Generowanie pomysłów: Edukacja + Software

Lekcja 9: Gdzie zapisywać pomysły?

Lekcja 10: Szukanie pomysłów w praktyce (na żywo)

Lekcja 11: Moje pomysły: Groopmark

Lekcja 12: Moje pomysły: Polisa w Chmurze

Lekcja 13: Moje pomysły: AchieveGuru

Lekcja 14: Moje pomysły: DocuRoad

Lekcja 15: Moje pomysły: MailingR

Lekcja 16: Praca domowa

Lekcja 1: Czym jest MVP i jak pozna─ç czy warto je budowa─ç?

Lekcja 2: Cel budowy MVP

Lekcja 3: Przykłady MVP dzisiejszych jednorożców

Lekcja 4: Jak ustali─ç zakres MVP?

Lekcja 5: Jak zaplanowa─ç budow─Ö MVP?

Lekcja 6: No-code czy codebase?

Lekcja 7: Co zrobi─ç, je┼╝eli nie umiesz programowa─ç?

Lekcja 8: Pierwsze demo i pierwszy u┼╝ytkownik

Lekcja 9: Problem, klient, pierwsze MVP (praktyka)

Lekcja 10: Rozmowy z klientami (praktyka)

Lekcja 11: Zespół, podział pracy i narzędzia (praktyka)

Lekcja 12: Pierwsze demo (praktyka) Dokument

Lekcja 13: Promocja na etapie MVP (praktyka)

Lekcja 14: Fanpage i grupy (praktyka)

Lekcja 15: Komunikacja z list─ů oczekuj─ůcych (praktyka)

Lekcja 16: Praca domowa

Lekcja 1: Jakie technologie polecamy i dlaczego?

Lekcja 2: Jaka architektur─Ö wybra─ç w oparciu o te technologie ?

Lekcja 3: Szybki start - co nam mo┼╝e pom├│c, jak budowa─ç UI?

Lekcja 4: Wdra┼╝anie kodu

Lekcja 5: MailingR w praktyce. Development, deployment narz─Ödzia.

Lekcja 6: Wyzwania dla tej architektury

Lekcja 7: Szybki development pod MVP

Lekcja 8: Integracja z systemami zewn─Ötrznymi, czy MailingR to monolit?

Lekcja 9: Multi tenancy, jak rozwi─ůzujemy kwestie backupu, anonimizacja danych.

Lekcja 10: Development i Deployment, proces organizacji kodu

Lekcja 11: Testy automatyczne czy trzeba je robi─ç?

W tym module dowiesz si─Ö jak budowa─ç rozwi─ůzania SaaS od strony architektury (na przyk┼éadzie Polisy w Chmurze oraz moich nowszych projekt├│w).

W tym module poznasz idee drabiny warto┼Ťci, lejk├│w marketingowo-sprzeda┼╝owych, lead magent├│w oraz listy "Dream 100".

W tym module przejdziemy przez kilkana┼Ťcie sposob├│w pozyskiwania klient├│w na Twoje aplikacje.

W tym module podsumujemy wiedzę z programu i zaplanujemy dalsze działania, na których masz się skupić.

Agenda Programu (wersja 1.0)

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Plan Gry

Ôćĺ Lekcja 3: Moja droga

Ôćĺ Lekcja 4: Wymagania

Ôćĺ Lekcja 5: Jak studiowa─ç?

Ôćĺ Lekcja 6: Praca domowa

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Po co chcesz to robi─ç?

Ôćĺ Lekcja 3: Sk─ůd wzi─ů─ç pomys┼é?

Ôćĺ Lekcja 4: B2B vs B2C vs B2B2C

Ôćĺ Lekcja 5: Czy to si─Ö w og├│le op┼éaca?

Ôćĺ Lekcja 6: Founder techniczny vs nie-techniczny

Ôćĺ Lekcja 7: Solo czy w zespole?┬á

Ôćĺ Lekcja 8: Bootstrapowanie czy inwestor?┬á

Ôćĺ Lekcja 9: Jak zacz─ů─ç prac─Ö nad aplikacj─ů?┬á

Ôćĺ Lekcja 10: MVP vs MVA

Ôćĺ Lekcja 11: Praca domowa┬á

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Problem

Ôćĺ Lekcja 3: Walidacja rozwi─ůzania

Ôćĺ Lekcja 4: Budowa rozwi─ůzania

Ôćĺ Lekcja 5: Klienci

Ôćĺ Lekcja 6: Rezygnacja z etatu

Ôćĺ Lekcja 7: Rozw├│j aplikacji

Ôćĺ Lekcja 8: Delegacja zada┼ä

Ôćĺ Lekcja 9: Wdro┼╝enia on-premise

Ôćĺ Lekcja 10: Inwestor bran┼╝owy

Ôćĺ Lekcja 11: White Label

Ôćĺ Lekcja 13: Wyj┼Ťcie z firmy

Ôćĺ Lekcja 14: Sprzeda┼╝ firmy

Ôćĺ Lekcja 15: Praca domowa

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Czym jest SaaS?

Ôćĺ Lekcja 3: Plusy SaaS

Ôćĺ Lekcja 4: Minusy SaaS

Ôćĺ Lekcja 5: Czym b─Ödziesz si─Ö zajmowa┼é?

Ôćĺ Lekcja 6: Polska vs Global

Ôćĺ Lekcja 7: Ile to kosztuje?

Ôćĺ Lekcja 8: Ile mo┼╝na zarobi─ç?

Ôćĺ Lekcja 9: Podstawowe metryki w SaaS

Ôćĺ Lekcja 10: B┼é─Ödy pocz─ůtkuj─ůcych

Ôćĺ Lekcja 11: Praca domowa┬á

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Czemu s┼éowa „Mam super pomys┼é na aplikacj─Ö” to pocz─ůtek problem├│w?

Ôćĺ Lekcja 3: Sposoby na znalezienie pomys┼éu

Ôćĺ Lekcja 4: 1 klient, 1 problem

Ôćĺ Lekcja 5: Szukanie problem├│w (Sales Safari)

Ôćĺ Lekcja 6: W┼éasny problem, problemy znajomych

Ôćĺ Lekcja 7: Nisza

Ôćĺ Lekcja 8: Innowacyjny pomys┼é

Ôćĺ Lekcja 9: Minimalnie satysfakcjonuj─ůcy produkt (MVP)

Ôćĺ Lekcja 10: Niebieski ocean

Ôćĺ Lekcja 11: Lista mailingowa

Ôćĺ Lekcja 12: Lead Magnet

Ôćĺ Lekcja 13: Darmowe zaproszenie i rabat

Ôćĺ Lekcja 14: Rozmowa z potencjalnymi klientami

Ôćĺ Lekcja 16: Praca domowa

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Drabina warto┼Ťci (Value Ladder)

Ôćĺ Lekcja 3: Lejek sprzeda┼╝owy (Sales Funnel)

Ôćĺ Lekcja 4: Budowa Lead Magnetu

Ôćĺ Lekcja 5: Promocja Lead Magnetu

Ôćĺ Lekcja 6: Rozmowy 1:1

Ôćĺ Lekcja 7: Grupy Facebook, Fora internetowe

Ôćĺ Lekcja 8: Tworzenie tre┼Ťci (blog, podcast, wideo)

Ôćĺ Lekcja 9: Budowa spo┼éeczno┼Ťci (grupy, live’y)

Ôćĺ Lekcja 10: P┼éatna reklama

Ôćĺ Lekcja 11: E-mail, Telefon

Ôćĺ Lekcja 12: Case Study: Grupa OFA

Ôćĺ Lekcja 13: Praca domowa

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Perspektywa klienta

Ôćĺ Lekcja 3: Perfekcyjny Landing Page

Ôćĺ Lekcja 4: Landing Page przed powstaniem aplikacji

Ôćĺ Lekcja 5: Landing Page gotowej aplikacji

Ôćĺ Lekcja 6: Elementy Landing Page

Ôćĺ Lekcja 7: Budowa Landing Page

Ôćĺ Lekcja 8: Blog

Ôćĺ Lekcja 9: Jak ustala─ç cennik?

Ôćĺ Lekcja 10: Strategia zmian cennika

Ôćĺ Lekcja 11: P┼éatno┼Ťci miesi─Öczne vs Roczne

Ôćĺ Lekcja 12: Jaki hosting?

Ôćĺ Lekcja 13: Koszty chmury (Azure)

Ôćĺ Lekcja 14: Kopie zapasowe (Azure)

Ôćĺ Lekcja 15: Skalowanie aplikacji w chmurze (Azure)

Ôćĺ Lekcja 16: Praca domowa

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: W czym pisa─ç aplikacj─Ö?

Ôćĺ Lekcja 3: Better done then perfect VS d┼éug technologiczny

Ôćĺ Lekcja 4: Szablon aplikacji

Ôćĺ Lekcja 5: Jedna baza vs Wiele baz vs Baza per klient

Ôćĺ Lekcja 6: Podej┼Ťcie Multitenant

Ôćĺ Lekcja 7: Rejestracja

Ôćĺ Lekcja 8: Logowanie

Ôćĺ Lekcja 9: ActAs

Ôćĺ Lekcja 10: Obs┼éuga wyj─ůtk├│w

Ôćĺ Lekcja 11: ChangeLog

Ôćĺ Lekcja 12: RequestLog

Ôćĺ Lekcja 13: Publikacje aplikacji┬á

Ôćĺ Lekcja 14: Subskrybcja

Ôćĺ Lekcja 15: P┼éatno┼Ťci – obs┼éuga manualna

Ôćĺ Lekcja 16: P┼éatno┼Ťci – obs┼éuga p├│┼éautomatyczna

Ôćĺ Lekcja 17: P┼éatno┼Ťci – obs┼éuga automatyczna

Ôćĺ Lekcja 18: Fakturowanie

Ôćĺ Lekcja 19: Szybkie przelewy (Przelewy24)

Ôćĺ Lekcja 20: Sekwencje mailowe

Ôćĺ Lekcja 21: Serwer licencji

Ôćĺ Lekcja 22: B┼é─Ödy pocz─ůtkuj─ůcych┬á

Ôćĺ Lekcja 23: Praca domowa┬á

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Cykl ┼╝ycia klienta

Ôćĺ Lekcja 3: Onboarding

Ôćĺ Lekcja 4: Instrukcja tekstowe

Ôćĺ Lekcja 5: Instrukcje wideo

Ôćĺ Lekcja 6: Konto demo

Ôćĺ Lekcja 7: Demo online 1:1┬á

Ôćĺ Lekcja 8: Wsparcie telefoniczne

Ôćĺ Lekcja 9: Wsparcie przez zdalny pulpit┬á

Ôćĺ Lekcja 10: Webinary┬á

Ôćĺ Lekcja 11: Grywalizacja onboardingu┬á

Ôćĺ Lekcja 12: Konwersja trial na p┼éac─ůcy

Ôćĺ Lekcja 13: Utrzymanie klienta

Ôćĺ Lekcja 14: Powody rezygnacji klient├│w

Ôćĺ Lekcja 15: Praca domowa┬á

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Od pomys┼éu do w┼éasnego biznesu ÔÇô podstawowe kwestie prawne

Ôćĺ Lekcja 3: Forma prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci

Ôćĺ Lekcja 4: Obowi─ůzki przedsi─Öbiorc├│w ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi drog─ů elektroniczn─ů

Ôćĺ Lekcja 5: Regulamin ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů

Ôćĺ Lekcja 6: Polityka Prywatno┼Ťci

Ôćĺ Lekcja 7: Komunikaty marketingowe wysy┼éane za po┼Ťrednictwem ┼Ťrodk├│w komunikacji elektronicznej (sms, telefon, e-mail)

Ôćĺ Lekcja 8: Dane osobowe i RODO

Ôćĺ Lekcja 9: Podstawowe obowi─ůzki z RODO

Ôćĺ Lekcja 10: Administrator danych a procesor

Ôćĺ Lekcja 11: Powierzanie przetwarzania danych

Ôćĺ Lekcja 12: Odpowiedzialno┼Ť─ç za dane osobowe i incydenty

Ôćĺ Lekcja 13: Umowy ÔÇô podstawowe zagadnienia

Ôćĺ Lekcja 14: Umowa za┼éo┼╝ycielska i umowa sp├│┼éki

Ôćĺ Lekcja 15: Umowy ze wsp├│┼épracownikami i pracownikami

Ôćĺ Lekcja 16: Umowy z klientami

Ôćĺ Lekcja 17: Zagro┼╝enia i konsekwencje zbagatelizowania obowi─ůzk├│w prawnych

Ôćĺ Lekcja 18: Praca domowa

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Kampanie marketingowe

Ôćĺ Lekcja 3: Case Study: Polisa w Chmurze Black Friday -50%

Ôćĺ Lekcja 4: Up-selling

Ôćĺ Lekcja 5: Cross-selling

Ôćĺ Lekcja 6: Wsp├│┼épraca z influencerami bran┼╝owymi

Ôćĺ Lekcja 7: Syndrom „zrobi─Ö wszystko sam”

Ôćĺ Lekcja 8: Wirtualna asystentka

Ôćĺ Lekcja 9: Programista

Ôćĺ Lekcja 10: Support

Ôćĺ Lekcja 11: Przydatne narz─Ödzia

Ôćĺ Lekcja 12: Praca domowa┬á

Ôćĺ Lekcja 1: Powitanie

Ôćĺ Lekcja 2: Co dalej – Rozw├│j aplikacji?

Ôćĺ Lekcja 3: Co dalej – Budowa kolejnych aplikacji?

Ôćĺ Lekcja 4: Co dalej – Grupa?

Ôćĺ Lekcja 5: Co dalej – Kolejne otwarcie?

Ôćĺ Lekcja 6: Klub founder├│w

Ôćĺ Lekcja 7: Praca domowa

"W kursie Bogusza du┼╝─ů warto┼Ť─ç da┼éy mi liveÔÇÖy z przedstawicielami biznes├│w, kt├│re ju┼╝ odnios┼éy sukces jak np. Lech Kaniuk czy B┼éa┼╝ej Abel, spojrzenie os├│b, z wieloletnim do┼Ťwiadczeniem jest olbrzymi─ů warto┼Ťci─ů, bo pokazuje nad jakimi aspektami warto jeszcze pracowa─ç."
"Kurs Akademia SaaS z pewno┼Ťci─ů mog─Ö poleci─ç do┼Ťwiadczonym developerom, kt├│rym chodzi po g┼éownie w┼éasny SaaS, ale totalnie nie wiedz─ů od czego zacz─ů─ç i komu to sprzeda─ç. Spor─ů warto┼Ťci─ů jest te┼╝ zamkni─Öta grupa kursant├│w, gdzie mo┼╝na podzieli─ç si─Ö do┼Ťwiadczeniami, dopyta─ç i pozna─ç bardzo ciekawe osoby."

Moduł 3: Lekcja 8

Rezygnacja z etatu

Moduł 5: Lekcja 13

Promocja na etapie MVP (praktyka)

ZAMYKAMY ZAPISY
W PONIEDZIAŁEK 29.11.2021 o godzinie 21:00!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Co otrzymasz dodatkowo?

BONUS #1
MODUŁ PRAWNY

Dedykowany Modu┼é PrawnyÔÇő

Jeden modu┼é po┼Ťwi─Öcami w 100% na kwestie prawne. Modu┼é prowadzi prawniczka Joanna Bia┼éobrzewka.

Lekcja 1: Powitanie

Lekcja 2: Od pomys┼éu do w┼éasnego biznesu ÔÇô podstawowe kwestie prawne

Lekcja 3: Forma prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci

Lekcja 4: Obowi─ůzki przedsi─Öbiorc├│w ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi drog─ů elektroniczn─ů

Lekcja 5: Regulamin ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů

Lekcja 6: Polityka Prywatno┼Ťci

Lekcja 7: Komunikaty marketingowe wysy┼éane za po┼Ťrednictwem ┼Ťrodk├│w komunikacji elektronicznej (sms, telefon, e-mail)

Lekcja 8: Dane osobowe i RODO

Lekcja 9: Podstawowe obowi─ůzki z RODO

Lekcja 10: Administrator danych a procesor

Lekcja 11: Powierzanie przetwarzania danych

Lekcja 12: Odpowiedzialno┼Ť─ç za dane osobowe i incydenty

Lekcja 13: Umowy ÔÇô podstawowe zagadnienia

Lekcja 14: Umowa założycielska i umowa spółki

Lekcja 15: Umowy ze współpracownikami i pracownikami

Lekcja 16: Umowy z klientami

Lekcja 17: Zagro┼╝enia i konsekwencje zbagatelizowania obowi─ůzk├│w prawnych

Lekcja 18: Praca domowa

BONUS #2
DOKUMENTY PRAWNE

(dedykowane dla SaaS)

BONUS #3
4 x MASTERMIND

i praca ze mn─ů!

Minimum 4 razy spotkamy si─Ö ca┼é─ů grup─ů na Zoomie i b─Ödziemy wsp├│lnie pracowa─ç nad projektami!

Kursy kohortowe to przysz┼éo┼Ť─ç edukacji online

Grupy uczestnik├│w zaczynaj─ů szkolenie w tym samym czasie i ucz─ů si─Ö od siebie nawzajem, jednocze┼Ťnie nawi─ůzuj─ůc cenne znajomo┼Ťci i motywuj─ůc si─Ö do dzia┼éania.

BONUS #4
208 LEKCJI OD MENTORÓW!

Wykonali┼Ťmy tytaniczn─ů prac─Ö.

Ponad 50 godzin spotka┼ä z mentorami poprzednich edycji podzielili┼Ťmy na kr├│tkie lekcje, kt├│re mo┼╝esz wdro┼╝y─ç!

Efekt to ­čöą 12 modu┼é├│w i ­čŽä 208 lekcji bonusowych (!!!)

Poznaj mentor├│w programu:

michał sadowski 2.0

MICHAŁ SADOWSKI

Founder & CEO at Brand24, a social listening tool used by thousands of companies across 110 countries. Mentor at Startup Weekend & Founder Institute.

Best Co-Founder in The Next Web Startup Awards. Web Summit Conference People’s Stage winner. CMO of the Year by Mediarun Awards.

grzesiek-rog-700x700

GRZEGORZ RÓG

Od ponad 15 lat tworzy internetowe projekty, samodzielnie, oraz prowadz─ůc r├│┼╝nej wielko┼Ťci zespo┼éy. Pracowa┼é jako web designer, zajmuj─Ö si─Ö UI i UX oraz biznesem ÔÇô w sieci. Zarobi┼é ju┼╝ dziesi─ůtki milion├│w, prowadz─ůc w┼éasne inicjatywy.

Od zawsze dzieli si─Ö wiedz─ů ÔÇô czy to prowadz─ůc szkolenia na eduweb.pl, kt├│ry stworzy┼é, czyÔÇŽ bootcampy na Stanfordzie.

47-kinga-foto-700x700

KINGA EDWARDS

Jest w┼éa┼Ťcicielem agencji Brainy Bees specjalizuj─ůcej si─Ö w marketingu dla biznes├│w w modelu SaaS.┬á

Obecnie prowadzi dzia┼éania dla klient├│w z 15 r├│┼╝nych kraj├│w, zarz─ůdzaj─ůc projektami z zakresu marketingu (ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem social media i content marketingu).

MICHA┼ü BA╠ĘK

MICHAŁ BĄK

W┼éa┼Ťciciel agencji content marketingowej Elivo, przedsi─Öbiorca, ekspert content marketingu, wsp├│┼étw├│rca i wydawca serwisu Marketing i Biznes.

Micha┼é r├│wnie┼╝ pojawi┼é si─Ö w moim podca┼Ťcie w 23 odcinku podcastu.┬á

Maciej Filipowski

MACIEJ FILIPKOWSKI

Anio┼é biznesu, Inwestor w ponad 30 startup├│w, ex-CEO Dell (region CEE), tw├│rca podcastu „Zaprojektuj Swoje ┼╗ycie”.

Wi─Öcej o Ma─çku w 40 odcinku podcastu.

PIOTR BUCKI

PIOTR BUCKI

Wsp├│┼éza┼éo┼╝yciel firmy IT j-labs zatrudniaj─ůcej dzi┼Ť ponad 300 pracownik├│w. Swoj─ů karier─Ö zaczyna┼é jako programista. ┬á

Z Piotrem rozmawialismy w 7 odcinku podcastu. Warto również posłuchać jego podcastu Biznes w IT.

JAKUB KUBRYŃSKI

JAKUB KUBRYŃSKI

Przedsiębiorca, programista, prelegent, szkoleniowiec, CEO i Co-Founder w DevSkiller. Jeden z twórców słynnego programu Droga Nowoczesnego Architekta

Wi─Öcej o Kubie w 31 odcinku podcastu.

Błażej Abel

BŁAŻEJ ABEL

Niesamowicie do┼Ťwiadczony Founder i CEO globalnej aplikacji SaaS Landingi, instruktor Akademii Globalnego Startupu.

Więcej o Błażeju w 32 odcinku podcastu.

MIREK BURNEJKO

MIREK BURNEJKO

Przedsi─Öbiorca, vloger, podcaster. Tw├│rca marek Akademia.pl, Grupa Mazuko, Chmurowisko. M─ů┼╝, ojciec, biohacker, kr├│l biznesowych kurs├│w online.

Tw├│rca unikatowej metody osi─ůgania cel├│w „Trzy Poziomy”.

Z Mirkiem rozmawiałem w 3 odcinku podcastu, który znajdziesz tutaj.

Andrzej Krzywda

ANDRZEJ KRZYWDA

W┼éa┼Ťciciel software house’u Arkency, czyli zdalnego, asynchronicznego zespo┼éu programist├│w, kt├│ry dostarcza software najwy┼╝szej jako┼Ťci.

Andrzej pomaga┼é przy budowie SaaS’├│w wartych dzi┼Ť miliony dolar├│w. Z Andrzejem nagra┼éem pierwszy odcinek podcastu Startup My Way!

TOMASZ PLATA

TOMASZ PLATA

Przedsi─Öbiorca, innowator, marketer. Co-founder i CMO w Autenti, czyli platformie SaaS do podpisywania dokument├│w on-line.

Pracowa┼é dla takich marek jak RMF, Onet, TVN. Wprowadza┼é na rynek jedn─ů z pierwszych platform VOD, czyli TVN Player.

Z Tomkiem rozmawiałem w 29 odcinku podcastu.

FILIP DUSZCZAK

FILIP DUSZCZAK

Przedsi─Öbiorca, CEO i founder w Instream Group, mentor biznesowy ekspert sprzeda┼╝y, mistrz generacji lead├│w.

Tw├│rca wielokrotnie nagradzanej aplikacji SaaS InStream CRM zaliczanej do TOP 50 CRM├│w na ┼Ťwiecie.

Z Filipem rozmawiali┼Ťmy w 5 odcinku podcastu.

LECH KANIUK

LECH KANIUK

Przedsi─Öbiorca, multimilioner, wsp├│┼éw┼éa┼Ťciciel kilkunastu sp├│┼éek, ekspert od innowacji i skalowania biznesu, wsp├│┼éautor sukces├│w takich marek jak PizzaPortal, iTaxi, Bean & Buddies czy SunRoof.┬á

Przez pras─Ö nazywany polski Elonem Muskiem. Autor ksi─ů┼╝ki Si┼éa P─Ödu (z kodem BOGUSZ 30% rabatu).

Z Lechem rozmawiałem w 22 odcinku podcastu.

MARCIN OSMAN

MARCIN OSMAN

Przedsi─Öbiorca, autor ksi─ů┼╝ek, wydawca bestseller├│w oraz niekwestionowany pasjonat i ekspert sprzeda┼╝y.

Go┼Ťci┼éem Marcina w 18 odcinku podcastu. Marcin jest wydawc─ů niesamowitych ksi─ů┼╝ek pod mark─ů OSMPower.

P.S. Z kodem „bogusz” macie 10% zni┼╝ki na ksi─ů┼╝ki w OSMPower ­čÖé

Jak dotrzeć do lekarzy ze swoim pomysłem? (Mirek Burnejko)

Jak zmienia si─Ö work, life, balance maj─ůc w┼éasn─ů aplikacj─Ö SaaS (Jakub Kubry┼äski)

Czy robić 2 wersje językowe produktu na start? (Jakub Kubryński)

Wypuszcza─ç trail czy od razu p┼éatn─ů wersj─Ö aplikacji? (B┼éa┼╝ej Abel)

Jak wystartowa─ç i przetrwa─ç w kryzysie? (Piotr Bucki)

Co zrobi─ç, aby stworzy─ç skalowalny produkt? (Piotr Bucki)

Jak przej┼Ť─ç z etatu na w┼éasn─ů dzia┼éano┼Ť─ç? (Piotr Bucki)

Czy warto testowa─ç produkt offline? (Piotr Bucki)

Testowanie MVP w biznesie offline (Piotr Bucki)

Dlaczego jedne firmy odnosz─ů sukces a inne nie? (Piotr Bucki)

Czy warto jest wypływać na czerwony ocean? (Mirek Burnejko)

Usługa segmentuje klientów (Piotr Bucki)

Jak zweryfikowa─ç nisz─Ö? (Lech Kaniuk)

Mam 2 pomysły na aplikacje, co zrobić? (Lech Kaniuk)

Weryfikacja pomysłu w branży second hand (Lech Kaniuk)

Weryfikacja pomysłu na podstawie jednego klienta (Lech Kaniuk)

Walidacja pomysłów w branży gastronomicznej (Lech Kaniuk)

Pomysł na biznes - bot do tradingu (Grzegorz Róg)

Walidacja i praca nad pomysłami (Jakub Kubryński)

Jak zwalidowa─ç pomys┼é na SaaS dla ma┼éych i ┼Ťrednich firm? (Piotr Bucki)

Pivotowanie i szukanie rynku dla aplikacji (Piotr Bucki)

Pomysły na aplikacje (Piotr Bucki)

Co zrobi─ç je┼Ťli MVP nie interesuje potencjalnych klient├│w? (Piotr Bucki)

Weryfikacji potencjalnych klient├│w w niszy (Piotr Bucki)

Finanse osobiste jak dotrze─ç do potencjalnych klient├│w? (Piotr Bucki)

Walidacja pomysłu na przykładzie wypożyczalni sprzętu (Piotr Bucki)

Weryfikowanie pomysłu (Piotr Bucki)

Czy warto budowa─ç produkty dla ludzi z kt├│rymi nie chcesz sp─Ödza─ç czasu? (Bogusz P─Ökalski)

Jak sprawdzić pomysł na biznes? (Filip Duszczak)

Dobry pomys┼é czy ┼Ťredni pomys┼é, ale zyskowny, co wybra─ç? (Filip Duszczak)

Cechy dobrej platformy membership (Maciej Filipkowski)

3 trendy na najbli┼╝sze 3 lata (Maciej Filipkowski)

Szukanie pomysłu na biznes (Maciej Filipkowski)

Sprawdź pomysł zanim zaczniesz kodować (Maciej Filipkowski)

Czy zaczynać od pomysłu, czy od klienta? (Grzegorz Róg)

Walidacja i feedback (Grzegorz R├│g)

Pomysły na software (Michał Witkowski)

Jak zwalidować pomysł na SaaS od zera? (Andrzej Krzywda)

Pomysł na SaaS (Grzegorz Róg)

Czy serwis randkowy jest SaaSem? (Andrzej Krzywda)

Walidacja pomysłu biznesowego (Marcin Osman)

Pomysł na biznes i testowanie go w praktyce (Marcin Osman)

Najlepsze rady jak znale┼║─ç klient├│w (Mirek Burnejko)

Co zrobi─ç je┼Ťli dostaniesz zapytanie od du┼╝ego gracza, a nie masz jeszcze MVP? (Mirek Burnejko)

Badanie pozyskanego ruchu i feedback od potencjalnych klient├│w (Tomasz Plata)

Publiczna beta - pierwsi płatni klienci (Błażej Abel)

Czy warto tworzy─ç trial? Czy od razu bra─ç pieni─ůdze? (Piotr Bucki)

Wsparcie klienta na wczesnym etapie produktu (Piotr Bucki)

Sprzedawaj swoj─ů aplikacj─Ö szybko! Jak dosta─ç si─Ö na rynek prawniczy? (Tomasz Plata)

Najpierw kod czy pierwszy klient? (Filip Duszczak)

Jak szuka─ç skutecznie problem├│w klient├│w? (Filip Duszczak)

Sk─ůd powinni by─ç pierwsi klienci? (Filip Duszczak)

Jak dociera─ç do trudnych klient├│w? (Grzegorz R├│g)

Co robi─ç je┼Ťli klienci nie chc─ů Twojego produktu? (Andrzej Krzywda)

Pozyskaj pierwszych klient├│w, bez marketingu. (Marcin Osman)

Jak zdobywa─ç klient├│w z zimnego ruchu? (Marcin Osman)

Jak ustalić cennik aplikacji SaaS? (Błażej Abel)

Zmiana cennik aplikacji SaaS (Błażej Abel)

Jak dobrać cennik do małej aplikacji SaaS? (Lech Kaniuk)

SaaS Pricing (Jakub Kubryński)

Strategia cenowa SaaS (Michał Witkowski)

Czy budować zespół sprzedażowy? (Jakub Kubryński)

Pułapki sprzedażowo - marketingowe (Jakub Kubryński)

Ocena landingu i pomysł na sprzedaż aplikacji (Błażej Abel)

Gdzie za┼éo┼╝y─ç sp├│┼ék─Ö je┼Ťli my┼Ťli o jej sprzeda┼╝y? (B┼éa┼╝ej Abel)

Sprzedawanie innych produktów do głównej usługi (Błażej Abel)

Jak sprzedawa─ç do programist├│w? (Piotr Bucki)

Narz─Ödzia wspomagaj─ůce sprzeda┼╝ (Filip Duszczak)

Delegowanie sprzeda┼╝y kurs├│w online (Filip Duszczak)

Sprzeda┼╝ i promocja kurs├│w online (Filip Duszczak)

Jak sprzedawać drogie produkty w SaaS? (Michał Witkowski)

B┼é─Ödy pocz─ůtkuj─ůcych przy sprzeda┼╝y (Micha┼é Witkowski)

Znajd┼║ lepszego sprzedawc─Ö od siebie (Marcin Osman)

Budowanie zaufania i listy klient├│w (Marcin Osman)

Jak delegowa─ç sprzeda┼╝? (Marcin Osman)

Jak promowa─ç aplikacj─Ö mobiln─ů? (Mirek Burnejko)

Czy dodawa─ç makiet─Ö produktu na landing page? (Mirek Burnejko)

Lejek marketingowy (Mirek Burnejko)

Gdzie si─Ö reklamowa─ç ze swoim produktem? (Mirek Burnejko)

Budowanie kilku blog├│w na jednej stronie czy warto? (Mirek Burnejko)

Czy Lead Magnet zadziała na pierwszych klientów? (Lech Kaniuk)

Najlepsza metoda, ┼╝eby trafi─ç do innych klient├│w? (Lech Kaniuk)

Rozwijanie grupy i spo┼éeczno┼Ťci wok├│┼é finans├│w osobistych (Micha┼é B─ůk)

Jak budowa─ç spo┼éeczno┼Ť─ç wok├│┼é tartak├│w? (Micha┼é B─ůk)

Dostarczanie warto┼Ťci grupie na Facebooku (Micha┼é B─ůk)

Jak budowa─ç grup─Ö na Facebooku (Micha┼é B─ůk)

Promowanie produktu (Micha┼é B─ůk)

Budowanie grupy na Facebooku od zera (Micha┼é B─ůk)

Co Ci da Lead Magnet? (Micha┼é B─ůk)

Budowanie spo┼éeczno┼Ťci przez grup─Ö (Micha┼é B─ůk)

Linkowanie do bloga (Micha┼é B─ůk)

Jak pozyskiwa─ç ludzi do grupy (Micha┼é B─ůk)

Jak pozyskiwa─ç ludzi Jak promowa─ç i rozwija─ç bloga? (Micha┼é B─ůk)do grupy (Micha┼é B─ůk)

Ile czasu potrzeba na zarz─ůdzenie grup─ů na Facebooku? (Micha┼é B─ůk)

Kiedy agencja Content Marketingu ma sens? (Micha┼é B─ůk)

Blog, produkt, newsletter? Od czego zacz─ů─ç? (Micha┼é B─ůk)

Jaki procent użytkowników produktu przychodzi z bloga? (Jakub Kubryński)

Jak zwiększyć odpowiedzi na maile? (Błażej Abel)

Gdzie zrobi─ç pierwsz─ů kampanie marketingow─ů produktu? (Tomasz Plata)

Jak analizowa─ç dane z HotJar? (Tomasz Plata)

Co zrobi─ç je┼Ťli marketing to Twoja s┼éaba strona? (Tomasz Plata)

Procesowanie lead├│w w inboundowych (Filip Duszczak)

Jak budowa─ç list─Ö mailow─ů? (Filip Duszczak)

Najlepsza forma marketingu (Maciej Filipkowski)

Jakimi tre┼Ťciami promowa─ç SaaS? (Maciej Filipkowski)

Grafika czy wideo? Czym najlepiej promować SaaS? (Michał Witkowski)

Bonusy dla aktualnych użytkowników (Michał Witkowski)

Ile osób przychodzi na webinary? (Michał Witkowski)

Koszt Leadów w na YouTube (Michał Witkowski)

Konwersja reklam na YouTube (Michał Witkowski)

Promowanie aplikacji przez webinar (Michał Witkowski)

Triki webinarowe (Michał Witkowski)

Jakie reklamy dzia┼éaj─ů najlepiej? (Micha┼é Witkowski)

Ile wydawać na reklamy webinarów? (Michał Witkowski)

Jak podnosi─ç warto┼Ť─ç produktu? (Micha┼é Witkowski)

Korzystanie ze spo┼éeczno┼Ťci wi─Ökszych tw├│rc├│w (Micha┼é B─ůk)

System mailowy i sprzedaż jednego produktu (Michał Witkowski)

Pomysły na marketing swojego SaaSa (Andrzej Krzywda)

Reklama w aplikacji SaaS (Mirek Burnejko)

Facebook vs Google gdzie si─Ö reklamowa─ç? (Mirek Burnejko)

Jak wyr├│┼╝ni─ç si─Ö spo┼Ťr├│d konkurencji? (Andrzej Krzywda)

Jak przebi─ç konkurencj─Ö? (Marcin Osman)

Jak budować trwałe relacje z klientami? (Mirek Burnejko)

Mam MVP, pierwszych klient├│w, co dalej? (Mirek Burnejko)

Ekspansja zagraniczna czy biznes w Polsce? (Błażej Abel)

Aplikacja SaaS dla 30 u┼╝ytkownik├│w (Piotr Bucki)

Czy zleca─ç robienie oprogramowania? (Piotr Bucki)

2 rzeczy, na kt├│re musisz zwr├│ci─ç uwag─Ö przy budowaniu biznesu (Maciej Filipkowski)

ClickFunnels Story (Michał Witkowski)

Najpierw pierwsi klienci, p├│┼║niej skalowanie (Marcin Osman)

Testuj ceny i nie patrz na konkurencje (Marcin Osman)

Co zrobi─ç je┼Ťli zaanga┼╝owanie pracownik├│w spada a nie ma ┼Ťrodk├│w na now─ů osob─Ö? (Lech Kaniuk)

Korzystanie ze wsparcia inwestorów, aniołów biznesu (Lech Kaniuk)

Wsp├│lny cel w firmie, jak motywowa─ç pracownik├│w? (Lech Kaniuk)

Programy afiliacyjne do┼Ťwiadczenia (Jakub Kubry┼äski)

Jak znale┼║─ç wirtualn─ů asystentk─Ö? (Andrzej Krzywda)

Jak rozliczać partnerstwo i aplikacje? (Błażej Abel)

Wyb├│r technologi, czy warto inwestowa─ç w doradctwo? (Piotr Bucki)

Na co zwraca─ç uwag─Ö wchodz─ůc do sp├│┼éki jako Founder? (Piotr Bucki)

Szuka─ç wsp├│lnika czy startowa─ç solo? (Piotr Bucki)

Udziały w biznesie (Tomasz Plata)

Jak znale┼║─ç technicznego wsp├│lnika do biznesu? (Filip Duszczak)

Rekrutacja pracownik├│w, b┼é─Ödy i do┼Ťwiadczenia (Filip Duszczak)

Jak sprawdzi─ç umiej─Ötno┼Ťci pracownika podczas rekrutacji? (Filip Duszczak)

Jak zabezpieczy─ç si─Ö z Co-Founderami? (Filip Duszczak)

5 decyduj─ůcych czynnik├│w dla inwestora (Maciej Filipkowski)

Gdzie szuka─ç os├│b do projektu? (Maciej Filipkowski)

Wska┼║niki przy rozwoju i wej┼Ťciu inwestora, na co zwraca─ç uwag─Ö? (Maciej Filipkowski)

3H Haker Hipster Hustler (Maciej Filipkowski)

Spółka czy JDG, co lepiej chroni? (Mirek Burnejko)

Proces zakupowy, tak aby klient podawał tylko dane karty? (Jakub Kubryński)

Aspekt prawny przy wychodzeniu za granice (Jakub Kubryński)

Jak wygl─ůda przenoszenie sp├│┼éki do USA? (B┼éa┼╝ej Abel)

Kodeks spółek handlowych i delegowanie umów (Błażej Abel)

Biznes a rozdzielno┼Ť─ç maj─ůtkowa (Piotr Bucki)

Czy warto mieć spółkę i JDG? (Piotr Bucki)

Czy mog─Ö bez informowania klienta usun─ů─ç jego dane? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Jakie dane udost─Öpnia─ç na stronie, je┼Ťli nie mam dzia┼éalno┼Ťci, a chce zbiera─ç i przetwarza─ç dane innych? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Czy mog─Ö wy┼Ťwietla─ç informacje marketingowe w swojej aplikacji? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Jak mam klientów B2B i B2C to potrzebuje 2 rregulaminów? (Joanna Białobrzewka)

Narzędzia do audytu RODO (Joanna Białobrzewka)

Czy można dzwonić do klientów bez ich zgody? (Joanna Białobrzewka)

Przenoszenie JDG na Spółkę (Błażej Abel)

Czy mam obowi─ůzek informowania je┼Ťli przekszta┼écam JDG w Sp├│┼ék─Ö? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Czy mog─Ö zadzwoni─ç do klienta je┼Ťli zostawi┼é mi sw├│j numer? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Czy podpis lub zdjęcie to dana biometryczna? (Joanna Białobrzewka)

Czy zgoda na komunikacj─Ö musi by─ç wyra┼╝ona za pomoc─ů checkboxa? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Czy zgodę na marketing można wrzucić do regulaminu? (Joanna Białobrzewka)

Czy mo┼╝na wysy┼éa─ç maile do klient├│w, ┼╝eby przeszli na wy┼╝szy plan je┼Ťli maj─ů darmowe konto? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Wysyłanie maili z płatnym planem aplikacji (Joanna Białobrzewka)

Je┼Ťli nie prowadz─Ö JDG to przetwarzam dane osobowe? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Jak zrobi─ç, ┼╝eby klientowi nie przys┼éugiwa┼éo prawo do odst─ůpienia od umowy? (Joanna Bia┼éobrzewka)

Najwa┼╝niejszy parametr w Twojej firmie (Maciej Filipkowski)

Jak wygl─ůda testowanie produkt├│w w low code/no code (Grzegorz R├│g)

Narz─Ödzia dla edukacji (Grzegorz R├│g)

Zbieranie feedbacku (Grzegorz R├│g)

Narz─Ödzia no code (Grzegorz R├│g)

Narzędzia do HelpDesku (Jakub Kubryński)

Polecane narzędzia w obsłudze SaaS (Jakub Kubryński)

Jak podej┼Ť─ç do kwestii bezpiecze┼ästwa aplikacji? (Jakub Kubry┼äski)

Katalogi dla aplikacji SaaS (Jakub Kubryński)

Jak ogarn─ů─ç klient├│w z r├│┼╝nych stref czasowych? (Jakub Kubry┼äski)

Mierzenie metryk w aplikacji SaaS (Jakub Kubryński)

Jak zminimalizować ryzyko błędów w kodzie? (Jakub Kubryński)

Gdzie najlepiej trzyma─ç baz─Ö klient├│w? (Mirek Burnejko)

Budowa─ç mark─Ö osobist─ů czy ukrywa─ç si─Ö za firm─ů? (Mirek Burnejko)

Budowanie marki osobistej (Mirek Burnejko)

Jak zleca─ç proste zadania? (Andrzej Krzywda)

Rozwi─ůzuj problemy ludzi z kt├│rymi chcesz pracowa─ç (Grzegorz R├│g)

Marketplace a ┼é─ůczenie klient├│w z firmami (Grzegorz R├│g)

Rozw├│j aplikacji czy nowe funkcjonalno┼Ťci o kt├│re pytaj─ů u┼╝ytkownicy? (Lech Kaniuk)

Jak podej┼Ť─ç do tematu white labalingu? (Jakub Kubry┼äski)

Jak wygl─ůda lejek w biznesie Jakuba Kubry┼äskiego? (Jakub Kubry┼äski)

Frontend, delegować czy napisać? (Jakub Kubryński)

Jak przygotować firmę do sprzedaży? (Błażej Abel)

Aspekt kulturowy a międzynarodowy produkt (Jakub Kubryński)

Czy zlecać development produktu? (Błażej Abel)

Warto dzia┼éa─ç w zwij─ů ko┼äca (Piotr Bucki)

Outsorsowanie pracownik├│w do projekt├│w w praktyce (Piotr Bucki)

Wypłacanie wynagrodzenia podczas budowania produktu (Piotr Bucki)

Czy dobrze jest po┼é─ůczy─ç narz─Ödzie z us┼éug─ů i kursem online? (Piotr Bucki)

Co po sprzedaży Landingów? (Błażej Abel)

Co mo┼╝na outsorsowa─ç w firmie, a czego nie? (Filip Duszczak)

Czy testowa─ç kurs dla pierwszych 10 os├│b czy robi─ç przedsprzeda┼╝? (Filip Duszczak)

Skupi─ç si─Ö na wygl─ůdzie czy funkcjonalno┼Ťci aplikacji? (Tomasz Plata)

Czym jest Liquidation Preference? (Maciej Filipkowski)

Historie ┼Ťwietnych biznes├│w (Maciej Filipkowski)

BONUS #5
Moduł no-code

Jestem Kuba Neukirch. Zawodowo Mobile Developer, a w wolnych chwilach pracuj─Ö nad swoimi projektami (aktualnie┬áFlutterHost.io). Tworz─ůc wiele nieudanych pomys┼é├│w, chcia┼éem przyspieszy─ç iteracj─Ö ka┼╝dego z nich, st─ůd zainteresowanie NoCode oraz LowCode. Przy okazji testowania tych narz─Ödzi i wdra┼╝ania ich w projektach, spisuj─Ö moje do┼Ťwiadczenia na blogu┬ábez-kodu.pl

Lekcja 1: Powitanie

Lekcja 2: Wst─Öp

Lekcja 3: Instalacja i konfiguracja

Lekcja 4: Dodawanie danych (dashboard)

Lekcja 5: Konfiguracja projektu

Lekcja 6: Konfiguracja klienta i dodawanie logowania

Lekcja 7: Dodawanie Event├│w

Lekcja 8: Dodawanie Event├│w

Lekcja 9: Funkcje

Lekcja 10: Backend

Lekcja 1: Wst─Öp

Lekcja 2: Cennik

Lekcja 3: Builder

Lekcja 4: Logowanie

Lekcja 5: Wy┼Ťwietlanie danych

Lekcja 6: Wy┼Ťwietlanie

Lekcja 7: Dodawanie Wydarzeń

Lekcja 8: Style aplikacji

Lekcja 9: Backend

Lekcja 10: GitHub

Lekcja 11: Kod cz.1

Lekcja 12: Kod cz.2

Lekcja 13: Wyj┼Ťcie z firmy

Lekcja 14: Sprzeda┼╝ firmy

Lekcja 15: Praca domowa

Lekcja 1: Wst─Öp

Lekcja 2: Przedstawienie portalu

Lekcja 3: Strona startowa

Lekcja 4: Strona startowa - dane

Lekcja 5: Strona startowa - dodawanie kursu

Lekcja 6: Strona startowa - UX

Lekcja 7: Login

Lekcja 8: Login - okna dialogowe

Lekcja 9: Login - modyfikacje

Lekcja 10: Login - modyfikacje sign in i sign out

Lekcja 11: Login dodawanie warunk├│w

Lekcja 12: Lista kurs├│w

Lekcja 13: Lista kurs├│w - dodawanie strony

Lekcja 14: Lista kurs├│w - dodawanie toolbara

Lekcja 15: Lista kurs├│w - dodawanie picture uploader

Lekcja 16: Lista kurs├│w - dodawanie warunk├│w

Lekcja 17: Komentarze

Lekcja 18: Komentarze - dodawanie zdj─Öcia i danych

Lekcja 19: Komentarze - dodawanie okna dialogowego

Lekcja 20: Komentarze - warunki

Lekcja 21: Komentarze - testowanie ┼Ťcie┼╝ki

Jaka jest cena programu?

­čÄë 22 modu┼éy, program "Od Developera Do Foundera 2.0 + ODDF 1.0"

Warto┼Ť─ç: 2997 z┼é

Dożywotni dostęp do kursu oraz aktualizacji materiałów

Warto┼Ť─ç: 997 z┼é

Do┼╝ywotni dost─Öp do prywatnej grupy Mastermind na Facebooku

Warto┼Ť─ç: 497 z┼é

BONUS #1: Dedykowany moduł prawny

Warto┼Ť─ç: 1297 z┼é

BONUS #2: Dokumenty prawne

Warto┼Ť─ç: 2500 z┼é

BONUS #3: 4 x Mastermind LIVE ze mn─ů (praca grupowa)

Warto┼Ť─ç: 2000 z┼é

BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami

Warto┼Ť─ç: bezcenne

BONUS #5: Dedykowany moduł no-code

Warto┼Ť─ç: 497 z┼é

WARTO┼Ü─ć ┼ü─äCZNIE: 10785 z┼é

TYLKO TERAZ CENA ZA WSZYTKO: 1597 zł (brutto)

"Kurs to potężna dawka wiedzy. Wydaje mi się, że najwięcej dały mi spotkania z mentorami.

Krótkie podsumowanie kursu: Nie liczy się pomysł, liczy się sprzedaż.
Tworzenie własnej aplikacji SaaS jest długotrwałym oraz trudnym procesem, który może zaowocować sukcesem."
Patryk Filipiak
"Akademia SaaS to dla mnie przede wszystkim ┼Ťwietna spo┼éeczno┼Ť─ç wymieniaj─ůca si─Ö wiedz─ů i do┼Ťwiadczeniem z budowania us┼éug SaaS.

To idealne miejsce w kt├│rym wiele dla siebie znajdzie osoba pocz─ůtkuj─ůca - kt├│ra dopiero szuka swojej przestrzeni na rynku - jak i osoba zaawansowana - posiadaj─ůca ju┼╝ dzia┼éaj─ů us┼éug─Ö SaaS.
Grzegorz WI┼Ťniewski

Tylko teraz WSZYSTKO w cenie:
2997 zł
1597 zł
(brutto, faktura VAT)

ZAMYKAMY ZAPISY
W PONIEDZIAŁEK 29.11.2021 o godzinie 21:00!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Studenci Od Developera do Foundera o programie:

Artur Demowski
Artur Demowski

LetsConnect

"Jaki┼Ť czas temu po kilku innych nieudanych pr├│bach z innymi pomys┼éami natrafi┼éem na kurs Akademia SaaS prowadzony przez Bogusza oraz dodatkowych mentor├│w. Chcia┼éem, aby tym razem to co robi─Ö, robi─ç we w┼éa┼Ťciwy spos├│b i nie pope┼énia─ç wci─ů┼╝ tych samych b┼é─Öd├│w.
Kurs by┼é odpowiedzi─ů na moj─ů potrzeb─Ö, poniewa┼╝ porusza wszystkie zagadnienia, kt├│re mo┼╝na napotka─ç w trakcie tworzenia takiej aplikacji ÔÇô od pomys┼éu po budowanie bazy klient├│w i dalszy rozw├│j aplikacji."

Anatol Ogórek
Anatol oG├│rek

Family Finance Tracker

"Z kursu Bogusza zdecydowa┼éem si─Ö skorzysta─ç w momencie, gdy ju┼╝ mia┼éem dzia┼éaj─ůc─ů wersj─Ö beta aplikacji i kilku korzystaj─ůcych u┼╝ytkownik├│w.
Przeczyta┼éem agend─Ö i mimo, ┼╝e kilka pierwszych tygodni kursu obejmowa┼éo tematy, kt├│re mia┼éem ju┼╝ za sob─ů, to zainteresowa┼éy mnie mocno spotkania z mentorami, informacje na temat sposob├│w docierania do potencjalnych klient├│w, sposoby sprzedawania aplikacji, kwestie prawne prowadzenia aplikacji typu SaaS, oraz mo┼╝liwo┼Ť─ç nawi─ůzania kontakt├│w, z osobami maj─ůcymi cele w ┼╝yciu zbli┼╝one do moich."

Aplikacje naszych absolwent├│w:

Jaka jest cena programu?

­čÄë 22 modu┼éy, program "Od Developera Do Foundera 2.0 + ODDF 1.0"

Warto┼Ť─ç: 2997 z┼é

Dożywotni dostęp do kursu oraz aktualizacji materiałów

Warto┼Ť─ç: 997 z┼é

Do┼╝ywotni dost─Öp do prywatnej grupy Mastermind na Facebooku

Warto┼Ť─ç: 497 z┼é

BONUS #1: Dedykowany moduł prawny

Warto┼Ť─ç: 1297 z┼é

BONUS #2: Dokumenty prawne

Warto┼Ť─ç: 2500 z┼é

BONUS #3: 4 x Mastermind LIVE ze mn─ů (praca grupowa)

Warto┼Ť─ç: 2000 z┼é

BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami

Warto┼Ť─ç: bezcenne

BONUS #5: Dedykowany moduł no-code

Warto┼Ť─ç: 497 z┼é

WARTO┼Ü─ć ┼ü─äCZNIE: 10785 z┼é

TYLKO TERAZ CENA ZA WSZYTKO: 1597 zł (brutto)

W┼éa┼Ťnie uko┼äczy┼éem kurs ÔÇ×OD DEVELOPERA DO FOUNDERAÔÇŁ Bogusza P─Ökalskiego, za kt├│ry jestem autorowi ogromnie wdzi─Öczny i za kt├│ry mu niezmiernie dzi─Ökuj─Ö.

Szkolenie to ogromna dawka praktycznej wiedzy zdobytej przez Bogusza podczas wielu lat ci─Ö┼╝kiej pracy. Dziesi─ůtki konkretnych porad i wskaz├│wek dla ka┼╝dego proces budowy biznesu opartego o aplikacj─Ö SaaS ÔÇô co dzia┼éa, co nie dzia┼éa, sk─ůd wzi─ů─ç pomys┼é na aplikacj─Ö, dowiesz si─Ö jak wygl─ůda techniczna architektura aplikacji SaaS, co powinna zawiera─ç pierwsza wersja produktu (MVP).

Szkolenie zawiera dedykowane modu┼éy ÔÇô prawny, prywatna grupa Mastermind, 4 x Live Call Z Mentorami oraz Mastermind & Team Matchmaking. Do tego ka┼╝dy z uczestnik├│w otrzyma┼é szablony regulamin├│w, um├│w i polityk prywatno┼Ťci, co dla ka┼╝dego pocz─ůtkuj─ůcego jest szczeg├│lnie wa┼╝ne.
A┼╝ 12 soczystych tygodni warsztatowych, w kt├│rych Bogusz zach─Öca┼é do zadawania pyta┼ä, z czego bardzo cz─Östo korzysta┼éem i dzi─Öki temu dowiedzia┼éem si─Ö w┼éa┼Ťnie tego, co mnie najbardziej interesowa┼éo.

Do tego prowadz─ůcy z du┼╝ym poczuciem humoru i sprawna organizacja szkolenia. Zdecydowanie polecam!

Nasza Gwarancja

POKOCHAJ KURS LUB ZWRACAMY PIENI─äDZE!

Wiem jedno, ten kurs to unikalna wiedza zdobyta przez lata praktycznych działań. W takiej formie nie znajdziesz tej wiedzy nigdzie indziej.

Przygotowa┼éem materia┼éy tak, aby da┼éy 10x wi─Öcej warto┼Ťci ni┼╝ oczekujesz. Ale wiem, ┼╝e mo┼╝esz mie─ç obawy i w─ůtpliwo┼Ťci, dlatego bior─Ö na siebie ca┼ée ryzyko Twojej decyzji. Daj─Ö Ci 30 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI liczonej od momentu zakupu dost─Öpu do kursu. Masz 30 dni na przekonanie si─Ö, jak unikalna i warto┼Ťciowa dla Ciebie b─Ödzie ta wiedza, jak wiele mo┼╝e zmieni─ç si─Ö w Twoim ┼╝yciu i biznesie. ┬á

Je┼Ťli w ci─ůgu 30 dni od momentu op┼éacenia dost─Öpu do kursu z jakiego┼Ť powodu uznasz, ┼╝e nie jeste┼Ť zadowolony/a, napisz do mnie na kontakt@akademiasaas.pl, a otrzymasz zwrot 100% wp┼éaconych pieni─Ödzy. ┬á

Najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania

Je┼Ťli masz jakiekolwiek pytania pisz do mnie na maila: kontakt@akademiasaas.pl

Specjalny post z pytaniami, kt├│re dostaj─Ö od Was w mailach i prywatnych wiadomo┼Ťciach znajdziesz tutaj:

Zapisy rozpoczynaj─ů si─Ö we ┼Ťrod─Ö 23 listopada, a ko┼äcz─ů w poniedzia┼éek 29 listopada o 21:00.

Program rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Od razu otrzymujesz dostęp do wszystkich materiałów Od Developera do Foundera 1.0 + 2 moduły wersji Od Developera do Foundera 2.0. Podstawowy program składa się z 12 modułów. Możesz przechodzić materiał w dowolnym tempie, jakie Ci pasuje.

Kurs jest w formie wideo oraz w formie audio. Nagrania zamieszczone s─ů na platformie. Po podaniu loginu i has┼éa masz dost─Öp do swojego konta. Poza nagraniami wideo dost─Öpne s─ů pliki do pobrania (wzory dokument├│w, um├│w, checklisty, etc).

Otrzymasz do┼╝ywotni dost─Öp do tej edycji kursu oraz wszystkich nast─Öpnych wraz z aktualizacjami.

Je┼╝eli uznasz, ┼╝e kurs nie jest dla Ciebie, to otrzymasz zwrot pieni─Ödzy. Masz na to 30 dni od daty zakupu. Po prostu napisz na bogusz@startupmyway.com, a zwr├│c─Ö Ci 100% pieni─Ödzy.

Tak, za zakup otrzymasz fakturę VAT 23%. Faktura zostanie wysłana automatycznie na adres e-mail podany przy zamówieniu.

P┼éatno┼Ť─ç odbywa si─Ö przez bramk─Ö p┼éatno┼Ťci PayNow. Preferowan─ů opcj─ů p┼éatno┼Ťci jest szybki przelew. Mo┼╝na r├│wnie┼╝ zap┼éaci─ç przelewem tradycyjnym.

ZACZYNAMY?

Tylko teraz WSZYSTKO w cenie: :
2997 zł
1597 zł
(brutto, faktura VAT)

ZAMYKAMY ZAPISY
W PONIEDZIAŁEK 29.11.2021 o godzinie 21:00!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Copyright ┬ę 2021 – SOFTWARE GURU Bogusz P─Ökalski | Polityka Prywatno┼Ťci