AKADEMIA SAAS 🚀

10 EDYCJA WŁAŚNIE WYSTARTOWAŁA!

Naucz się budować, rozwijać i skalować aplikacje SaaS.
Zostań niezależnym twórcą SaaS, który pracuje nad własnymi produktami i spełnia swoje marzenia (nie cudze).

Czas to najcenniejsza rzecz jaką masz.
Skończ z pracą na godziny i buduj własne produkty SaaS.

Zamykamy zapisy

we wtorek 6.08.2024 o godzinie 21:00!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

A co mówią

kursanci?

Kim są Twoi

Instruktorzy?

Bogusz Pękalski 🧙‍♂️

Programista, twórca aplikacji SaaS – od 2017 utrzymuje się z własnych produktów

W 2020 odszedł z roli CEO Polisy w Chmurze, żeby budować nowe aplikacje. Dziś od zera buduje nowy startup MailingR.

Swoje projekty buduje w 100% z własnych środków, korzystając tylko ze swojego czasu i umiejętności.

Od lat dzieli się wiedzą o budowie produktów w podcaście Startup My Way.

Prywatnie podróżnik, gitarzysta, żeglarz. Szczęśliwy mąż i ojciec dwójki wspaniałych dzieciaków.

Błażej Abel 
Founder&CEO Landingi.com

Od 9 lat, dzień po dniu, jako Founder i CEO rozwijam Landingi – aplikację SaaS, która pomaga marketerom i właścicielom firm w codziennej pracy związanej ze zdobywaniem nowych klientów.

W tym czasie wraz z moimi partnerami udało mi się zbudować 60 osobowy zespół specjalistów, który dba o to, by klienci z ponad 80 krajów mieli satysfakcję z użytkowania naszych rozwiązań, którzy tylko w 2019 roku wygenerowali ponad 9 mln leadów.

Nasz rozwój został wsparty przez polskie fundusze inwestycyjne. Osobiście uczestniczyłem w 3 rundach inwestycyjnych zakończonych sukcesem, które poprzedziło kilkaset spotkań na różnym etapie (również z funduszami zagranicznymi).

Kinga Edwards
Creative Owner at Brainy Bees

Właścicielka Brainy Bees, zespołu contentowego działającego dla SaaSów w 12 państwach. W gronie klientów SaaSy z listy Deloitte, Latka, te z finansowaniem VC i te… bootstrapowane od pierwszego dnia. Liderka SaaStock w Polsce, autorka zagranicznych publikacji, prelegentka.

Filip Duszczak​
CEO InStream Group

Przedsiębiorca, CEO i founder w Instream Group, mentor biznesowy ekspert sprzedaży, mistrz generacji leadów.

Twórca wielokrotnie nagradzanej aplikacji SaaS InStream CRM zaliczanej do TOP 50 CRMów na świecie.

Kim są mentorzy

ostatniej edycji?

miachał sadowski

Michał Sadowski

Założyciel Brand24 – narzędzia internetowego do ochrony reputacji w Internecie, z tysiącami klientów z ponad 120 krajów. Trochę żen mówić o sobie w 3-ciej osobie, no ale wiadomo. Musi być szpanerskie Bio.

Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki “Rewolucja Social Media”. Programista, grafik i fotograf.

marek zmysłowski

Marek Zmysłowski

Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT.

Co-Founder of Jumia Travel (NYSE: JMIA), HotelOnline.co, Sunroof.se. Former Executive at Rocket Internet, RTB House, Glovo, OLX.

Dziś buduje prywatne miasto na Dominikanie w ramach Samana Group: https://samana-group.net/

Bartosz Majewski

Bartosz Majewski

Doświadczony menedżer z udokumentowanym doświadczeniem w branży internetowej w biznesie produktowym, usługowym i konsultingowym.

Moje główne osiągnięcia zawsze są związane z budową silnych zespołów:

Zbudowałem zespół sprzedażowy od podstaw, który zdobył 1000 klientów z 41 krajów w ciągu 3,5 roku.

Współzałożyłem i byłem CEO firmy konsultingowej. Przez pierwsze 4 lata doprowadziłem firmę do przyzwoitej rentowności, zatrudnienia na poziomie 30 osób i obsłużyłem ponad 400 klientów, a nawet zacząłem inwestować na boku. Po 5 latach sam zastąpiłem siebie na stanowisku CEO.

Zainwestowałem w 2 startupy na etapie pre-seed. Jak na razie oba są żywe, rosną i mają się dobrze. Jeśli szukasz inwestycji od anioła biznesu, możesz do mnie przekazać swoją propozycję.

Kacper Kostrzewa

Kacper Kostrzewa

Odpowiedzialny za Sprzedaż, Marketing i Customer Success w Scanye – 18 najszybciej rosnącej firmie w Europie Środkowej wg. Deloitte. W ciągu 34 miesięcy wyskalował sprzedaż 24-krotnie – z 20 do 500+ tys. PLN MRR. Obecnie pracuje jako Chief Revenue Officer w Moniti.app, gdzie planuje ekspansję zagraniczną w oparciu o product led growth. W wolnych chwilach doradza, tworzy procesy sprzedaży oraz szkoli sprzedawców.

CO OTRZYMASZ W RAMACH

AKADEMII SAAS?

PRZEDSTAWIAM

PROGRAM

AKADEMIA
SAAS

Facebook, Google, Instagram, Apple, Amazon.. 🦄

Czy trzeba być wizjonerem, mieć ogromne szczęście i setki milionów finansowania, aby odnieść sukces?

NIE!

Można to zrobić z dala od zgiełku i medialnych reflektorów. We własnym, domowym zaciszu. Za pomocą klawiatury, dużej ilości samozaparcia i procesu, który pokaże jak przejść przez wszystkie kluczowe aspekty budowy i zdobywania klientów na aplikacje.

Jest to szczególnie osiągalne dla programistów, którzy dzięki własnym umiejętnościom, po godzinach są w stanie zbudować pierwszy produkt.

Dziś na wtyczce do przeglądarki do niszowego serwisu modowego solo founder może zarabiać ponad 170 tys. zł miesięcznie pracując 2-3 godziny dziennie (i tak, to jest autentyczna historia).

Albo dwóch chłopaków może stworzyć aplikację do prostej edycji wideo i w dwa lata dojść do 10 milionów PLN rocznie.

O tych biznesach raczej nie usłyszysz w mainstremowych mediach (raczej w niszowych podcastach), ale każdego dnia ktoś zmienia całe swoje życie odpalając nowy produkt.

Tak jak ja zmieniłem swoje życie w 2016.

Pamiętam to jak dziś. 

Kilka lat wcześniej wpadłem na „genialny pomysł” i przez ponad dwa lata, po godzinach budowałem swoją aplikację.  

Niestety, mimo tego, że pomysł był świetny (przynajmniej tak wtedy myślałem) i dobrze wykonany od strony technicznej to nikt się nim nie zainteresował.  

Nie wiedziałem nic o walidacji pomysłów, marketingu i sprzedaży. Nie wiedziałem nawet na czym moja aplikacja ma zarabiać.  

Z bólem zamknąłem ten projekt, wszystko przemyślałem i zacząłem od nowa budując aplikację SaaS Polisa w Chmurze.  

Miesiącami uczyłem się jak testować pomysły i upewniać się, że warto w nie inwestować czas, jak skłaniać klientów do przetestowania mojej aplikacji, jak skłaniać ich do przejścia na płatne plany.

I jak to wszystko zrobić bez pieniędzy inwestorów, po godzinach pracując dalej jako programista.  

Ostatecznie, udało się! W 2017 roku odszedłem z etatu, aby na 100% pracować nad aplikacją. 

W kolejnym roku udało mi się przejść od 50 do ponad 350 płacących użytkowników.

Potem zrobiło się jeszcze ciekawej.

Naszą aplikację zauważyły duże firmy z branży ubezpieczeniowej.

Wtedy po raz pierwszy sprzedałem licencję na wdrożenie naszej aplikacji. Przelew na PÓŁ MILIONA złotych za trochę kodu, który napisaliśmy to był dla mnie szok.

Da się? DA SIĘ.

Następnie do naszego projektu dołączyli pierwsi współpracownicy. Znajomi programiści pomogli w optymalizacji wydajności i bezpieczeństwie aplikacji. Dołączył do nas Adam, który przejął cały support i zdjął z nas większość kontaktów z klientami, a Agnieszka sprawiła, że nasz firmowy blog zapełnił się fachową wiedzą branżową.

To był idealny moment, w którym firma umiała już działać beze mnie. Wykorzystałem go i w maju 2020 zrezygnowałem z roli CEO, odszedłem operacyjnie z projektu (pozostając udziałowcem), żeby zająć się kolejnymi projektami.

Dziś buduję od zera nową aplikacje MailingR.

Postanowiłem udowodnić, że mój proces działa i każdy krok pokazuję w Od Developera do Foundera!

Poza tym nagrywam dwa podcasty, mam klub membership i buduję edukację z najlepszymi ludźmi w branży. Na etacie, przez zwyczajny brak czasu nie miałbym fizycznie takiej możliwości.

Obecnie pracuję skąd chcę, kiedy chcę, używam jakich chcę technologii i decyduję o rozwoju mojego produktu. Chcę potestować nowy framework czy rozwiązania Machine Learning na „produkcji”? Robię to.

Wszystko zależy ode mnie.  

I przede wszystkim przestałem bezpośrednio przeliczać swój czas na pieniądze (w normalnym modelu zarabiasz tylko wtedy, gdy pracujesz).

Moja aplikacje dalej działają kiedy śpię czy jadę z rodziną na wakacje. I w każdej chwili, bez mojej obecności nowy klient może podpiąć kartę i opłacić roczną subskrybcję.  

To naprawdę zmienia życie.  

Teraz chcę pokazać Ci cały proces budowy i sprzedaży własnej aplikacji SaaS i oszczędzić Ci niepotrzebnych nerwów i błędów, które ja popełniłem przez ostatnie lata.  

Chciałbym przejść przez taki program kilka lat temu. Niestety takiego programu nie było..

I dlatego postanowiłem go stworzyć!

Od zawsze uwielbiałem dzielić się wiedzą. Już w czasach szkolnych prowadziłem koła naukowe związane z informatyką i programowaniem.

Niestety w „dorosłym życiu” prowadząc wiele biznesów coraz trudniej znaleźć czas na dzielenie się wiedzą i pomaganie innym.

Nie zgadzam się na to!

Postanowiłem więc wykorzystać lata doświadczenia, wzlotów i upadków, sukcesów i porażek i ubrać je w program, który za rękę poprowadzi Cię w kierunku zmiany swojego życia. 

Chcę Ci pokazać jak przejść transformację z pracownika etatowego lub freelancera w twórcę własnej aplikacji SaaS, który pracuje skąd chce, kiedy chce i przebija szklany sufit etatowych zarobków budując coś raz, a sprzedając wiele razy.

Czas to najcenniejsza rzecz jaką masz.

Skończ z pracą na godziny i
zacznij tworzyć własne produkty! 🚀

Oto co mówią

kursanci

Odtwórz wideo
Marcin Łaskarzewski

Co-founder & CEO SecondHandy

Odtwórz wideo
Mateusz Petkiewicz

Właściciel dioma.pl

Odtwórz wideo
Wiktor Salamon

Founder & CEO Notipack

Odtwórz wideo
Adam Smaka

Senior Flutter Developer

piotr sampławski
Piotr Sampławski

Proton Solutions

"Kurs Akademia SaaS uświadomił mi, że nawet najlepszy produkt sam się nie obroni i że to tylko część sukcesu, a dużo ważniejsza jest sprzedaż i promocja.
Uświadomiłem sobie, że nie powinienem robić wszystkiego sam, a korzystać z pomocy innych i akceptować wyniki.
Na duży plus zaliczam jeszcze podane metody walidacji pomysłu i naukę, że aplikacja powinna rozwiązać realne problemy potencjalnych klientów.
Gdyby nie ten kurs, prawdopodobnie nie ruszyłbym z miejsca."

Michał Jankowski
Michał Jankowski

Easy-Zen, Sun-Gaze, Keto-Feed

"Akademia Saas zmieniła moje podejście do tworzenia produktu. Zacząłem wychodzić od potrzeb oraz zacząłem mocno koncentrować się na pętlach feedbackowych. W efekcie cały proces tworzenie produktu się zmienił, teraz pracuję bardzo minimalnymi, interacyjnymi krokami, tak aby każda rzecz, którą robię dawała realną wartość.
Tak naprawdę nie robię już produktów sam, robię je z ludźmi.Robię, pokazuję, słucham, poprawiam lub widzę co musi być kolejne. Boguszowi serdecznie dziękuje za stworzenie tego kursu, bo pomógł mi ustrukturyzować proces i pokazał, że da się zrobić.
Super robota polecam każdemu. "

wybrane aplikacje

kursantów

Akademia SaaS: Od developera do Foundera 2.0
(Prowadzi Bogusz Pękalski)

  • Lekcja 1: Twój pierwszy projekt nie wypali
  • Lekcja 2: Cel programu i Twój mindset
  • Lekcja 3: Moja droga od programisty do foundera
  • Lekcja 4: Czym jest SaaS?
  • Lekcja 5: Matryca foundera
  • Lekcja 6: Rozwiąż swój problem lub buduj dla ludzi, których uwielbiasz
  • Lekcja 7: Bootstraping czy inwestor?
  • Lekcja 8: Solo czy w zespole?
  • Lekcja 9: Polska czy globalnie?
  • Lekcja 10: Modele zarabiania na aplikacjach
  • Lekcja 11: Czy aplikacja musi mieć dużo funkcji?
  • Lekcja 12: Rozszerzenie do przeglądarki zarabiające 150 tys. zł / mc
  • Lekcja 13: ProductHunt, Hacker News, Indie Hackers
  • Lekcja 14: Grupa i praca domowa
  • Lekcja 1: 75% z Was nie zacznie działać. Dlatego…
  • Lekcja 2: Pomysł
  • Lekcja 3: Nazwa
  • Lekcja 4: Hosting
  • Lekcja 5: Domena
  • Lekcja 6: WordPress
  • Lekcja 7: Elementor
  • Lekcja 8: Landing Page
  • Lekcja 9: System mailingowy i pierwsza wiadomość
  • Lekcja 10: Pierwszy post w Social Mediach
  • Lekcja 11: Pierwsza trakcja
  • Lekcja 12: Teraz Ty! Praca domowa
  • Lekcja 1: Od pomysłu do wyjścia z firmy
  • Lekcja 2: Problem
  • Lekcja 3: Walidacja rozwiązania
  • Lekcja 4: Budowa rozwiązania
  • Lekcja 5: Klienci
  • Lekcja 6: Rezygnacja z etatu
  • Lekcja 7: Rozwój aplikacji
  • Lekcja 8: Delegacja zadań
  • Lekcja 9: Wdrożenia on-premise
  • Lekcja 10: Inwestor branżowy
  • Lekcja 11: White Label
  • Lekcja 12: Venture Capital
  • Lekcja 13: Wyjście z firmy
  • Lekcja 14: Sprzedaż firmy
  • Lekcja 15: Praca domowa
  • Lekcja 1: Większość dobrych pomysłów to produkty uboczne.
  • Lekcja 2: 12 startupów w 12 miesięcy
  • Lekcja 3: Jak zarabiać milion złotych rocznie?
  • Lekcja 4: Czy dzielić się swoimi pomysłami?
  • Lekcja 5: Generowanie pomysłów: Własny problem
  • Lekcja 6: Generowanie pomysłów: 1 klient, 1 problem
  • Lekcja 7: Generowanie pomysłów: Sales Safari
  • Lekcja 8: Generowanie pomysłów: Edukacja + Software
  • Lekcja 9: Gdzie zapisywać pomysły?
  • Lekcja 10: Szukanie pomysłów w praktyce (na żywo)
  • Lekcja 11: Moje pomysły: Groopmark
  • Lekcja 12: Moje pomysły: Polisa w Chmurze
  • Lekcja 13: Moje pomysły: AchieveGuru
  • Lekcja 14: Moje pomysły: DocuRoad
  • Lekcja 15: Moje pomysły: MailingR
  • Lekcja 16: Praca domowa
  • Lekcja 1: Czym jest MVP i jak poznać czy warto je budować?
  • Lekcja 2: Cel budowy MVP
  • Lekcja 3: Przykłady MVP dzisiejszych jednorożców
  • Lekcja 4: Jak ustalić zakres MVP?
  • Lekcja 5: Jak zaplanować budowę MVP?
  • Lekcja 6: No-code czy codebase?
  • Lekcja 7: Co zrobić, jeżeli nie umiesz programować?
  • Lekcja 8: Pierwsze demo i pierwszy użytkownik
  • Lekcja 9: Problem, klient, pierwsze MVP (praktyka)
  • Lekcja 10: Rozmowy z klientami (praktyka)
  • Lekcja 11: Zespół, podział pracy i narzędzia (praktyka)
  • Lekcja 12: Pierwsze demo (praktyka) Dokument
  • Lekcja 13: Promocja na etapie MVP (praktyka)
  • Lekcja 14: Fanpage i grupy (praktyka)
  • Lekcja 15: Komunikacja z listą oczekujących (praktyka)
  • Lekcja 16: Praca domowa
  • Lekcja 1: Jakie technologie polecamy i dlaczego?
  • Lekcja 2: Jaka architekturę wybrać w oparciu o te technologie?
  • Lekcja 3: Szybki start - co nam może pomóc, jak budować UI?
  • Lekcja 4: CI - CD
  • Lekcja 5: MailingR w praktyce. Development, deployment narzędzia.
  • Lekcja 6: Wyzwania dla tej architektury
  • Lekcja 7: Szybki development pod MVP
  • Lekcja 8: Integracja z systemami zewnętrznymi, czy MailingR to monolit?
  • Lekcja 9: Multi tenancy, jak rozwiązujemy kwestie backupu, anonimizacja danych.
  • Lekcja 10: Development i Deployment, proces organizacji kodu
  • Lekcja 11: Testy automatyczne czy trzeba je robić?
  • Lekcja 1: Co mamy do tej pory?
  • Lekcja 2: Czas zacząć zarabiać!
  • Lekcja 3: Ustalenie pierwszego cennika
  • Lekcja 4: Trzy osie cennika w SaaS
  • Lekcja 5: Podział na plany
  • Lekcja 6: Płatności miesięczne vs roczne
  • Lekcja 7: Zdobywamy pierwszego płacącego klienta (praktyka)
  • Lekcja 8: Strona produktu - wstęp
  • Lekcja 9: Strona produktu - praktyka i narzędzia
  • Lekcja 10: Strona produktu - szablon
  • Lekcja 11: Strona produktu - budowa strony
  • Lekcja 12: Strona produktu - wielojęzyczność
  • Lekcja 13: Praca domowa

Agenda Programu (wersja 1.0)

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Plan Gry

→ Lekcja 3: Moja droga

→ Lekcja 4: Wymagania

→ Lekcja 5: Jak studiować?

→ Lekcja 6: Praca domowa

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Po co chcesz to robić?

→ Lekcja 3: Skąd wziąć pomysł?

→ Lekcja 4: B2B vs B2C vs B2B2C

→ Lekcja 5: Czy to się w ogóle opłaca?

→ Lekcja 6: Founder techniczny vs nie-techniczny

→ Lekcja 7: Solo czy w zespole? 

→ Lekcja 8: Bootstrapowanie czy inwestor? 

→ Lekcja 9: Jak zacząć pracę nad aplikacją? 

→ Lekcja 10: MVP vs MVA

→ Lekcja 11: Praca domowa 

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Problem

→ Lekcja 3: Walidacja rozwiązania

→ Lekcja 4: Budowa rozwiązania

→ Lekcja 5: Klienci

→ Lekcja 6: Rezygnacja z etatu

→ Lekcja 7: Rozwój aplikacji

→ Lekcja 8: Delegacja zadań

→ Lekcja 9: Wdrożenia on-premise

→ Lekcja 10: Inwestor branżowy

→ Lekcja 11: White Label

→ Lekcja 13: Wyjście z firmy

→ Lekcja 14: Sprzedaż firmy

→ Lekcja 15: Praca domowa

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Czym jest SaaS?

→ Lekcja 3: Plusy SaaS

→ Lekcja 4: Minusy SaaS

→ Lekcja 5: Czym będziesz się zajmował?

→ Lekcja 6: Polska vs Global

→ Lekcja 7: Ile to kosztuje?

→ Lekcja 8: Ile można zarobić?

→ Lekcja 9: Podstawowe metryki w SaaS

→ Lekcja 10: Błędy początkujących

→ Lekcja 11: Praca domowa 

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Czemu słowa „Mam super pomysł na aplikację” to początek problemów?

→ Lekcja 3: Sposoby na znalezienie pomysłu

→ Lekcja 4: 1 klient, 1 problem

→ Lekcja 5: Szukanie problemów (Sales Safari)

→ Lekcja 6: Własny problem, problemy znajomych

→ Lekcja 7: Nisza

→ Lekcja 8: Innowacyjny pomysł

→ Lekcja 9: Minimalnie satysfakcjonujący produkt (MVP)

→ Lekcja 10: Niebieski ocean

→ Lekcja 11: Lista mailingowa

→ Lekcja 12: Lead Magnet

→ Lekcja 13: Darmowe zaproszenie i rabat

→ Lekcja 14: Rozmowa z potencjalnymi klientami

→ Lekcja 16: Praca domowa

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Drabina wartości (Value Ladder)

→ Lekcja 3: Lejek sprzedażowy (Sales Funnel)

→ Lekcja 4: Budowa Lead Magnetu

→ Lekcja 5: Promocja Lead Magnetu

→ Lekcja 6: Rozmowy 1:1

→ Lekcja 7: Grupy Facebook, Fora internetowe

→ Lekcja 8: Tworzenie treści (blog, podcast, wideo)

→ Lekcja 9: Budowa społeczności (grupy, live’y)

→ Lekcja 10: Płatna reklama

→ Lekcja 11: E-mail, Telefon

→ Lekcja 12: Case Study: Grupa OFA

→ Lekcja 13: Praca domowa

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Perspektywa klienta

→ Lekcja 3: Perfekcyjny Landing Page

→ Lekcja 4: Landing Page przed powstaniem aplikacji

→ Lekcja 5: Landing Page gotowej aplikacji

→ Lekcja 6: Elementy Landing Page

→ Lekcja 7: Budowa Landing Page

→ Lekcja 8: Blog

→ Lekcja 9: Jak ustalać cennik?

→ Lekcja 10: Strategia zmian cennika

→ Lekcja 11: Płatności miesięczne vs Roczne

→ Lekcja 12: Jaki hosting?

→ Lekcja 13: Koszty chmury (Azure)

→ Lekcja 14: Kopie zapasowe (Azure)

→ Lekcja 15: Skalowanie aplikacji w chmurze (Azure)

→ Lekcja 16: Praca domowa

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: W czym pisać aplikację?

→ Lekcja 3: Better done then perfect VS dług technologiczny

→ Lekcja 4: Szablon aplikacji

→ Lekcja 5: Jedna baza vs Wiele baz vs Baza per klient

→ Lekcja 6: Podejście Multitenant

→ Lekcja 7: Rejestracja

→ Lekcja 8: Logowanie

→ Lekcja 9: ActAs

→ Lekcja 10: Obsługa wyjątków

→ Lekcja 11: ChangeLog

→ Lekcja 12: RequestLog

→ Lekcja 13: Publikacje aplikacji 

→ Lekcja 14: Subskrybcja

→ Lekcja 15: Płatności – obsługa manualna

→ Lekcja 16: Płatności – obsługa półautomatyczna

→ Lekcja 17: Płatności – obsługa automatyczna

→ Lekcja 18: Fakturowanie

→ Lekcja 19: Szybkie przelewy (Przelewy24)

→ Lekcja 20: Sekwencje mailowe

→ Lekcja 21: Serwer licencji

→ Lekcja 22: Błędy początkujących 

→ Lekcja 23: Praca domowa 

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Cykl życia klienta

→ Lekcja 3: Onboarding

→ Lekcja 4: Instrukcja tekstowe

→ Lekcja 5: Instrukcje wideo

→ Lekcja 6: Konto demo

→ Lekcja 7: Demo online 1:1 

→ Lekcja 8: Wsparcie telefoniczne

→ Lekcja 9: Wsparcie przez zdalny pulpit 

→ Lekcja 10: Webinary 

→ Lekcja 11: Grywalizacja onboardingu 

→ Lekcja 12: Konwersja trial na płacący

→ Lekcja 13: Utrzymanie klienta

→ Lekcja 14: Powody rezygnacji klientów

→ Lekcja 15: Praca domowa 

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Od pomysłu do własnego biznesu – podstawowe kwestie prawne

→ Lekcja 3: Forma prowadzenia działalności

→ Lekcja 4: Obowiązki przedsiębiorców świadczących usługi drogą elektroniczną

→ Lekcja 5: Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

→ Lekcja 6: Polityka Prywatności

→ Lekcja 7: Komunikaty marketingowe wysyłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (sms, telefon, e-mail)

→ Lekcja 8: Dane osobowe i RODO

→ Lekcja 9: Podstawowe obowiązki z RODO

→ Lekcja 10: Administrator danych a procesor

→ Lekcja 11: Powierzanie przetwarzania danych

→ Lekcja 12: Odpowiedzialność za dane osobowe i incydenty

→ Lekcja 13: Umowy – podstawowe zagadnienia

→ Lekcja 14: Umowa założycielska i umowa spółki

→ Lekcja 15: Umowy ze współpracownikami i pracownikami

→ Lekcja 16: Umowy z klientami

→ Lekcja 17: Zagrożenia i konsekwencje zbagatelizowania obowiązków prawnych

→ Lekcja 18: Praca domowa

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Kampanie marketingowe

→ Lekcja 3: Case Study: Polisa w Chmurze Black Friday -50%

→ Lekcja 4: Up-selling

→ Lekcja 5: Cross-selling

→ Lekcja 6: Współpraca z influencerami branżowymi

→ Lekcja 7: Syndrom „zrobię wszystko sam”

→ Lekcja 8: Wirtualna asystentka

→ Lekcja 9: Programista

→ Lekcja 10: Support

→ Lekcja 11: Przydatne narzędzia

→ Lekcja 12: Praca domowa 

→ Lekcja 1: Powitanie

→ Lekcja 2: Co dalej – Rozwój aplikacji?

→ Lekcja 3: Co dalej – Budowa kolejnych aplikacji?

→ Lekcja 4: Co dalej – Grupa?

→ Lekcja 5: Co dalej – Kolejne otwarcie?

→ Lekcja 6: Klub founderów

→ Lekcja 7: Praca domowa

"W kursie Bogusza dużą wartość dały mi live’y z przedstawicielami biznesów, które już odniosły sukces jak np. Lech Kaniuk czy Błażej Abel, spojrzenie osób, z wieloletnim doświadczeniem jest olbrzymią wartością, bo pokazuje nad jakimi aspektami warto jeszcze pracować."
"Kurs Akademia SaaS z pewnością mogę polecić doświadczonym developerom, którym chodzi po głownie własny SaaS, ale totalnie nie wiedzą od czego zacząć i komu to sprzedać. Sporą wartością jest też zamknięta grupa kursantów, gdzie można podzielić się doświadczeniami, dopytać i poznać bardzo ciekawe osoby."

Akademia SaaS: Akademia globalnego startupu
(Prowadzi Błażej Abel)

Przejdź proces budowy, rozwoju i globalnego skalowania startupu SaaS pod okiem Błażeja Abla – doświadczonego foundera i CEO Landingi.com – 8 mln ARR, 60 osób, klienci z 80+ krajów

  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Kim jest Twój instruktor?
  • Lekcja 3: Plan gry
  • Lekcja 4: Wymagania
  • Lekcja 5: Z inwestorem czy bez?
  • Lekcja 6: Rola CEO w organizacji
  • Lekcja 7: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Plusy i minusy pracy z inwestorem
  • Lekcja 3: Rodzaje inwestorów - kogo wybrać na jakim etapie?
  • Lekcja 4: Jak wygląda proces inwestycyjny?
  • Lekcja 5: Gdzie znaleźć inwestora?
  • Lekcja 6: Jak umówić się na spotkanie?
  • Lekcja 7: Sposoby wyceniania startupu
  • Lekcja 8: Inwestor Polski vs Zagraniczny
  • Lekcja 9: Umowa i Term Sheet - ABC tematów prawnych
  • Lekcja 10: Najczęściej popełniane błędy
  • Lekcja 11: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Co to jest Pitch Deck i Elevator Pitch?
  • Lekcja 3: Struktura prezentacji
  • Lekcja 4: Najważniejsze slajdy: Customer - Problem - Solution
  • Lekcja 5: Najważniejsze slajdy: USP - jak się wyróżnić na rynku
  • Lekcja 6: Najważniejsze slajdy: Model biznesowy
  • Lekcja 7: Najważniejsze slajdy: Trakcja
  • Lekcja 8: Najważniejsze slajdy: Go To Market
  • Lekcja 9: Najważniejsze slajdy: Konkurencja
  • Lekcja 10: Najważniejsze slajdy: Fundraising
  • Lekcja 11: Najważniejsze slajdy: Zespół
  • Lekcja 12: Analiza Pitch Decku - Buffer
  • Lekcja 13: Analiza Pitch Decku - Mixpanel
  • Lekcja 14: Analiza Pitch Decku - Airbnb
  • Lekcja 15: Analiza Pitch Decku - Landingi
  • Lekcja 16: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Wstęp do modelu budżetu
  • Lekcja 3: Założenia budżetu
  • Lekcja 4: Przychody
  • Lekcja 5: Koszty i Wynagrodzenia
  • Lekcja 6: Koszty Marketingowe
  • Lekcja 7: Koszty Projektowe
  • Lekcja 8: Koszty Stałe
  • Lekcja 9: Modelowanie wykresów
  • Lekcja 10: Tworzenie Scenariuszy
  • Lekcja 11: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Systemy płatności
  • Lekcja 3: Systemy billingowe
  • Lekcja 4: Case Study: Płatności w Landingi
  • Lekcja 5: Podatki
  • Lekcja 6: Cenniki vs Region
  • Lekcja 7: Value Metric - Functional
  • Lekcja 8: Value Metric - Outcome based
  • Lekcja 9: Jak ustalać cennik?
  • Lekcja 10: Jak zmieniać ceny?
  • Lekcja 11: Case Study: Cennik Polisa w Chmurze
  • Lekcja 12: Case Study: Cennik Landingi
  • Lekcja 13: Case Study: Cennik Brand24
  • Lekcja 14: Case Study: User.com
  • Lekcja 15: Case Study: Cennik Freshmail
  • Lekcja 16: Case Study: Basecamp
  • Lekcja 17: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Najważniejsze metryki w SaaS
  • Lekcja 3: Jak dokonywać pomiarów?
  • Lekcja 4: Analiza wyników
  • Lekcja 5: Excel na wczesnym etapie
  • Lekcja 6: Similar Web
  • Lekcja 7: Google Trends
  • Lekcja 8: Build With
  • Lekcja 9: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: MVP - Minimum Viable Product
  • Lekcja 3: NPS - Net Promoter Score
  • Lekcja 4: Jak decydować o priorytetach?
  • Lekcja 5: Budowanie roadmapy
  • Lekcja 6: Narzędzia - pomiar eventów
  • Lekcja 7: Narzędzia - budowanie backloga
  • Lekcja 8: Narzędzia - prezentacja roadmapy
  • Lekcja 9: Narzędzia - pomiar NPS
  • Lekcja 10: Dług technologiczny
  • Lekcja 11: Fake it until you make it
  • Lekcja 12: Kopiowanie funkcjonalności
  • Lekcja 13: Czego możesz się nauczyć od konkurencji?
  • Lekcja 14: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Hustler - Hacker - Hipster - kompetencje w zespole
  • Lekcja 3: Struktura zespołu - jak ją stworzyć?
  • Lekcja 4: Role i Zadania
  • Lekcja 5: Udziały dla pracowników (ESOP)
  • Lekcja 6: Skalowanie zespołu
  • Lekcja 7: Outsourcing vs Inhouse - jak to podzielić?
  • Lekcja 8: Wartości firmowe - jak zdefiniować?
  • Lekcja 9: WHY
  • Lekcja 10: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Jak przygotować proces gdy nie jesteś HRowcem?
  • Lekcja 3: Zatrudnianie inżynierów
  • Lekcja 4: Zatrudnianie osób do zespołu sprzedażowego
  • Lekcja 5: Zatrudnianie osób do zespołu marketingowego
  • Lekcja 6: Rekrutacja i Praca Zdalna
  • Lekcja 7: Jak przygotować ogłoszenie o pracę
  • Lekcja 8: Onboarding nowych osób - o czym warto pamiętać
  • Lekcja 9: Offboarding - czasami trzeba się pożegnać
  • Lekcja 10: Rekrutacja - praktyczne wskazówki
  • Lekcja 11: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Kiedy jest moment by wyjść za granicę?
  • Lekcja 3: Ustawka
  • Lekcja 4: Z Agencją
  • Lekcja 5: Oferta jednorazowa
  • Lekcja 6: Zagospodaruj niszę
  • Lekcja 7: Z partnerem
  • Lekcja 8: Local vs Global - od czego zacząć?
  • Lekcja 9: Strona www globalna czy lokalna?
  • Lekcja 10: Cennik
  • Lekcja 11: Support
  • Lekcja 12: Obserwuj globalną konkurencję
  • Lekcja 13: Każdy klient na wagę złota
  • Lekcja 14: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Idea LTD (Lifetime Deal)
  • Lekcja 3: Appsumo - konstrukcja dealu
  • Lekcja 4: Appsumo - przygotowania
  • Lekcja 5: Appsumo - przeprowadzenie kampanii
  • Lekcja 6: Black Friday - ważna data w marketingu
  • Lekcja 7: Duże marketplace'y - szybki test na skalowanie
  • Lekcja 8: Marketplace w praktyce
  • Lekcja 9: Serwisy z Reviews'ami (opiniami) - jak nimi zarządzać
  • Lekcja 10: Serwisy z Reviews'ami w praktyce
  • Lekcja 11: Zapier - otwórz się na innych
  • Lekcja 12: Lokalizowanie usługi / strona www
  • Lekcja 13: Eksperci online
  • Lekcja 14: Eksperci w praktyce
  • Lekcja 15: Partnerzy vs Affiliate - czym się różnią
  • Lekcja 16: Grupy na Facebooku / Slack
  • Lekcja 17: Społeczności w praktyce
  • Lekcja 18: Praca domowa
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Twój plan działania
  • Lekcja 3: Wyjście z firmy
  • Lekcja 4: Polecane materiały
  • Lekcja 5: Klub Foundera
  • Lekcja 6: Praca domowa

Akademia SaaS: Marketing
(Prowadzi Kinga Edwards)

To kurs online, który krok po kroku nauczy Cię jak zbudować niezawodny kanał pozyskiwania klientów dla Twojej aplikacji SaaS.

  • Lekcja 1: Intro
  • Lekcja 2: Wprowadzenie do kursu
  • Lekcja 3: Dlaczego content jest istotny w marketingu SaaSów?
  • Lekcja 4: Jak przygotować się do wzmożonych działań marketingowych?
  • Lekcja 5: Jakie błędy robią SaaSy najczęściej i jak je rozwiązać?
  • Lekcja 6: Praca domowa
  • Lekcja 1: Jak budować strategię contentową?
  • Lekcja 2: Narzędzia do analizy danych
  • Lekcja 3: Weryfikacja zasobów plusy i minusy zespołów in-house
  • Lekcja 4: Poznaj swoich odbiorców i odkryj idealnych użytkowników
  • Lekcja 5: Analiza konkurencji
  • Lekcja 6: Plan działania + praca domowa
  • Lekcja 7: Frameworki contentowe
  • Lekcja 8: Formy contentu
  • Lekcja 9: Jak robią to inni?
  • Lekcja 10: Dlaczego użytkownicy korzystają z SaaSów?
  • Lekcja 11: Re-używanie treści
  • Lekcja 12: Praca domowa
  • Lekcja 1: Egzekucja Strategii
  • Lekcja 2: Co zawiera idealny brief?
  • Lekcja 3: Kontrolna checklista
  • Lekcja 4: Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne
  • Lekcja 5: Narzędzia
  • Lekcja 6: Czy automatyzacja ma sens?
  • Lekcja 7: Proces na przykładzie Brainy Bees
  • Lekcja 8: Praca Domowa
  • Lekcja 1: Kiedy dystrybuować content?
  • Lekcja 2: Kanały dystrybucji contentu
  • Lekcja 3: Dobre praktyki dystrybucji i agregatory contentu
  • Lekcja 1: Marketing na Quorze
  • Lekcja 2: Najczęstsze błędy na Quorze
  • Lekcja 3: Co zawiera dobra odpowiedź?
  • Lekcja 4: Praca domowa
  • Lekcja 1: Link building podstawy
  • Lekcja 2: Outreach – pierwsze kroki
  • Lekcja 3: Outreach – link inserts
  • Lekcja 4: Outreach – broken links
  • Lekcja 5: Outreach Skyscraper
  • Lekcja 6: Dobry pitch
  • Lekcja 7: Alternatywa dla outreach
  • Lekcja 8: Dobre praktyki
  • Lekcja 9: Jak zweryfikować strony
  • Lekcja 10: Linkowanie na Black Friday
  • Lekcja 11: Praca Domowa
  • Lekcja 1: Czy social media w SaaS to must have?
  • Lekcja 2: Dobre praktyki Social Media dla SaaS
  • Lekcja 3: Social Selling x SaaS
  • Lekcja 4: Community x SaaS
  • Lekcja 5: Praca domowa
  • Lekcja 1: Brand ambassadorship
  • Lekcja 2: Appsumo i LTD
  • Lekcja 3: Product Hunt
  • Lekcja 4: Mailing, Eventy, Review sites
  • Lekcja 5: Praca domowa
  • Lekcja 6: Podsumowanie
  • Lekcja 1: Ahrefs
  • Lekcja 2: Frase.io
  • Lekcja 3: Quora

Akademia SaaS: MAchina SPrzedaży
(Prowadzi Filip Duszczak)

To kurs online, który krok po kroku nauczy Cię jak zbudować
skuteczny proces sprzedaży dla Twojej aplikacji SaaS.

  • Lekcja 1: Start projektu - Intro
  • Lekcja 2: Kim jest Twój instruktor?
  • Lekcja 3: Jak pracują najlepsze zespóły handlowe świata
  • Lekcja 4: Kultura sprzedaży - 4 etapy wdrożenia
  • Lekcja 5: Materiały, narzędzia, planowanie - planowanie pracy
  • Lekcja 6: Ustalenie indywidualnych celów warsztatu
  • Lekcja 7: Praca domowa - Analiza Behawioralna Klienta
  • Lekcja 1: Proces sprzedaży - podstawy
  • Lekcja 2: Proces sprzedaży - projektowanie etapów procesu sprzedaży (budowa lejka w PipeChamp)
  • Lekcja 3: Proces sprzedaży - projektowanie akcji - działania handlowe
  • Lekcja 4: Proces sprzedaży - Cele, Warunki konwersji, założenia etapów
  • Lekcja 5: Proces sprzedaży - KPI zespołu i procesu
  • Lekcja 6: Proces sprzedaży - ćwiczenie zbijania obiekcji
  • Lekcja 7: Proces sprzedaży - ćwiczenie rozwiewania wątpliwości
  • Lekcja 8: Proces sprzedaży - opracowanie strategii negocjacji
  • Lekcja 9: Proces sprzedaży - kwalifikacja B.A.N.T
  • Lekcja 10: Praca domowa - Konfiguracja procesu sprzedaży w PipeChamp
  • Lekcja 1: Komunikacja handlowa - spójność komunikacji handlowej i marketingowej
  • Lekcja 2: Komunikacja handlowa - opracowanie analizy behawioralnej klienta pod budowanie komunikacji
  • Lekcja 3: Komunikacja handlowa - pierwsza rozmowa telefoniczna - budowa skryptu (teoria)
  • Lekcja 4: Komunikacja handlowa - pierwsza rozmowa telefoniczna - budowa skryptu (praktyka)
  • Lekcja 5: Komunikacja handlowa - Automatyzacja komunikacji - Followup email i skuteczny emailing
  • Lekcja 6: Komunikacja handlowa - Materiały handlowe - podstawa skutecznej komunikacji
  • Lekcja 7: Komunikacja handlowa - Jak stawiać trudne pytania i zbierać kluczowe informacje
  • Lekcja 8: Komunikacja handlowa - Jak prowadzić negocjacje
  • Lekcja 9: Praca domowa - nagranie swojej rozmowy i przesłanie do nas do analizy
  • Lekcja 1: Zespół - modele struktury sprzedaży
  • Lekcja 2: Zespół - rekrutacja handlowca
  • Lekcja 3: Zespół - wdrożenie handlowca
  • Lekcja 4: Zespół - praca z handlowcem
  • Lekcja 5: Zespół - praca z handlowcem - dodatek
  • Lekcja 6: Zespół - plan prowizyjny i cele
  • Lekcja 7: Zespół - motywacja nie finansowa
  • Lekcja 8: Zespół - szkolenia wewnętrzne
  • Lekcja 9: Praca domowa - opracowanie tabeli oceny kompetencji handlowca
  • Lekcja 1: KPI - co daje nam analityka sprzedaży
  • Lekcja 2: KPI - kluczowe mierniki pracy handlowca i procesu sprzedaży
  • Lekcja 3: KPI - standardy KPI na świecie - mierniki TOP zespołów światowych i jak je osiągnąć
  • Lekcja 4: KPI - opracowanie kokpitu menadzera
  • Lekcja 5: Praca domowa - opracowanie podstawowych danych sprzedażowych
  • Lekcja 1: Omówienie gotowej kultury sprzedaży (4 elementy)
  • Lekcja 2: Wdrożenie kultury w organizacji - kroki
  • Lekcja 3: Praca menadzera - jak utrzymywać dobrą kulturę sprzedaży
  • Lekcja 4: Zakończenie warsztatu - podsumowanie
  • Lekcja 1: Rodzaje narzędzi do sprzedaży
  • Lekcja 2: Omówienie czterech systemów CRM: PipeDrive, SalesForce, Hubspot, InStreamCRM
  • Lekcja 3: Omówienie konfiguracji CRM
  • Lekcja 4: Generowanie leadów na Linkedin
  • Lekcja 5: Generowanie leadów metodą Cold Email
  • Lekcja 1: Jak budować strategię contentową?
  • Lekcja 2: Narzędzia do analizy danych
  • Lekcja 3: Weryfikacja zasobów plusy i minusy zespołów in-house
  • Lekcja 4: Poznaj swoich odbiorców i odkryj idealnych użytkowników
  • Lekcja 5: Analiza konkurencji
  • Lekcja 6: Plan działania + praca domowa
  • Lekcja 7: Frameworki contentowe
  • Lekcja 8: Formy contentu
  • Lekcja 9: Jak robią to inni?
  • Lekcja 10: Dlaczego użytkownicy korzystają z SaaSów?
  • Lekcja 11: Re-używanie treści
  • Lekcja 12: Praca domowa
  • Lekcja 1: Egzekucja Strategii
  • Lekcja 2: Co zawiera idealny brief?
  • Lekcja 3: Kontrolna checklista
  • Lekcja 4: Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne
  • Lekcja 5: Narzędzia
  • Lekcja 6: Czy automatyzacja ma sens?
  • Lekcja 7: Proces na przykładzie Brainy Bees
  • Lekcja 8: Praca Domowa

BONUS

Marketing Automation

Michał Korba
Co-founder User.com

Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com. Od prawie 4 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie.

branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerów wielkości 750×100 pikseli).

Przedsiębiorca internetowy, który rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.

  • Lekcja 1: Wstęp + demo narzędzia automatyzacji marketingu
  • Lekcja 2: Personalizacja
  • Lekcja 3: Automatyzacje SaaS — Marketing
  • Lekcja 4: Automatyzacje w SaaS — Sprzedaż
  • Lekcja 5: Support Automation
  • Lekcja 6: Planowanie, wdrożenie automatyzacji
  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Idea, Pomysł, Produkt
  • Lekcja 3: Model biznesowy / Finansowanie
  • Lekcja 4: Zespół
  • Lekcja 5: Marketing / Pierwszy klient
  • Lekcja 6: Najtrudniejszy moment / Najtrafniejsza decyzja
  • Lekcja 7: Co dalej? Plany na przyszłość?
  • Lekcja 8: Rady dla początkujących founderów

LEKCJE

DEMO

Moduł 3: Lekcja 8 (Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera)

Rezygnacja z etatu

Moduł 5: Lekcja 13 (Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera)

Promocja na etapie MVP (praktyka)

Moduł 6: Lekcja 5 (Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu)

Co mierzyć w Twoim startupie?

Moduł 8: Lekcja 3 (Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu)

Struktura zespołu - jak ją stworzyć?

Moduł 2, Lekcja 1 (Akademia SaaS: Marketing)

Jak budować strategię contentową?

Moduł 2, Lekcja 7 (Akademia SaaS: Marketing)

Frameworki contentowe

Moduł 2, Lekcja 2 (Akademia SaaS: Machina Sprzedaży)

Proces sprzedaży - projektowanie etapów procesu sprzedaży(budowa lejka w PipeChamp)

Moduł 2, Lekcja 9 (Akademia SaaS: Machina Sprzedaży)

Proces sprzedaży
- kwalifikacja B.A.N.T

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Co otrzymasz

dodatkowo?


Genialna

społeczność

ponad 1570 KURSANTÓW

budujących swoje aplikacje.

Discord Akademii Saas 👇

BONUS #1

MODUŁ PRAWNY

Dedykowany Moduł Prawny​

Jeden moduł poświęcami w 100% na kwestie prawne. Moduł prowadzi prawniczka Joanna Białobrzewka.

  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Od pomysłu do własnego biznesu – podstawowe kwestie prawne
  • Lekcja 3: Forma prowadzenia działalności
  • Lekcja 4: Obowiązki przedsiębiorców świadczących usługi drogą elektroniczną
  • Lekcja 5: Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
  • Lekcja 6: Polityka Prywatności
  • Lekcja 7: Komunikaty marketingowe wysyłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (sms, telefon, e-mail)
  • Lekcja 8: Dane osobowe i RODO
  • Lekcja 9: Podstawowe obowiązki z RODO
  • Lekcja 10: Administrator danych a procesor
  • Lekcja 11: Powierzanie przetwarzania danych
  • Lekcja 12: Odpowiedzialność za dane osobowe i incydenty
  • Lekcja 13: Umowy – podstawowe zagadnienia
  • Lekcja 14: Umowa założycielska i umowa spółki
  • Lekcja 15: Umowy ze współpracownikami i pracownikami
  • Lekcja 16: Umowy z klientami
  • Lekcja 17: Zagrożenia i konsekwencje zbagatelizowania obowiązków prawnych
  • Lekcja 18: Praca domowa

BONUS #2

DOKUMENTY PRAWNE dla saas

BONUS #3

MASTERMINDY z Mentorami!

miachał sadowski

Michał Sadowski

Założyciel Brand24 – narzędzia internetowego do ochrony reputacji w Internecie, z tysiącami klientów z ponad 120 krajów. Trochę żen mówić o sobie w 3-ciej osobie, no ale wiadomo. Musi być szpanerskie Bio.

Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki “Rewolucja Social Media”. Programista, grafik i fotograf.

marek zmysłowski

Marek Zmysłowski

Milioner, celebryta, partner wicemiss świata, self-made-businessman zbudował „Amazon Afryki” i stał się jedną z najbardziej znanych postaci afrykańskiej branży IT.

Co-Founder of Jumia Travel (NYSE: JMIA), HotelOnline.co, Sunroof.se. Former Executive at Rocket Internet, RTB House, Glovo, OLX.

Dziś buduje prywatne miasto na Dominikanie w ramach Samana Group: https://samana-group.net/

Bartosz Majewski

Bartosz Majewski

Doświadczony menedżer z udokumentowanym doświadczeniem w branży internetowej w biznesie produktowym, usługowym i konsultingowym.

Moje główne osiągnięcia zawsze są związane z budową silnych zespołów:

Zbudowałem zespół sprzedażowy od podstaw, który zdobył 1000 klientów z 41 krajów w ciągu 3,5 roku.

Współzałożyłem i byłem CEO firmy konsultingowej. Przez pierwsze 4 lata doprowadziłem firmę do przyzwoitej rentowności, zatrudnienia na poziomie 30 osób i obsłużyłem ponad 400 klientów, a nawet zacząłem inwestować na boku. Po 5 latach sam zastąpiłem siebie na stanowisku CEO.

Zainwestowałem w 2 startupy na etapie pre-seed. Jak na razie oba są żywe, rosną i mają się dobrze. Jeśli szukasz inwestycji od anioła biznesu, możesz do mnie przekazać swoją propozycję.

Kacper Kostrzewa

Kacper Kostrzewa

Odpowiedzialny za Sprzedaż, Marketing i Customer Success w Scanye – 18 najszybciej rosnącej firmie w Europie Środkowej wg. Deloitte. W ciągu 34 miesięcy wyskalował sprzedaż 24-krotnie – z 20 do 500+ tys. PLN MRR. Obecnie pracuje jako Chief Revenue Officer w Moniti.app, gdzie planuje ekspansję zagraniczną w oparciu o product led growth. W wolnych chwilach doradza, tworzy procesy sprzedaży oraz szkoli sprzedawców.

BONUS #4

208 LEKCJI OD MENTORÓW!

Ponad 50+ godzin

materiałów z mentorami!

Wykonaliśmy tytaniczną pracę.

Ponad 50 godzin spotkań z mentorami poprzednich edycji podzieliliśmy na krótkie lekcje, które możesz wdrożyć!

Efekt to 🔥 12 modułów i 🦄 208 lekcji bonusowych (!!!)

Poznaj wszystkich mentorów programu:

michał sadowski 2.0

MICHAŁ SADOWSKI

Założyciel Brand24 – narzędzia internetowego do ochrony reputacji w Internecie, z tysiącami klientów z ponad 120 krajów. Trochę żen mówić o sobie w 3-ciej osobie, no ale wiadomo. Musi być szpanerskie Bio.

Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki “Rewolucja Social Media”. Programista, grafik i fotograf.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

grzesiek-rog-700x700

GRZEGORZ RÓG

Od ponad 15 lat tworzy internetowe projekty, samodzielnie, oraz prowadząc różnej wielkości zespoły. Pracował jako web designer, zajmuję się UI i UX oraz biznesem – w sieci. Zarobił już dziesiątki milionów, prowadząc własne inicjatywy.

Od zawsze dzieli się wiedzą – czy to prowadząc szkolenia na eduweb.pl, który stworzył, czy… bootcampy na Stanfordzie.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PRZYKŁADOWE LEKCJE

GRZEGORZ RÓG

Od ponad 15 lat tworzy internetowe projekty, samodzielnie, oraz prowadząc różnej wielkości zespoły. Pracował jako web designer, zajmuję się UI i UX oraz biznesem – w sieci. Zarobił już dziesiątki milionów, prowadząc własne inicjatywy.

Od zawsze dzieli się wiedzą – czy to prowadząc szkolenia na eduweb.pl, który stworzył, czy… bootcampy na Stanfordzie.

grzesiek-rog-700x700
47-kinga-foto-700x700

KINGA EDWARDS

Jest właścicielem agencji Brainy Bees specjalizującej się w marketingu dla biznesów w modelu SaaS. 

Obecnie prowadzi działania dla klientów z 15 różnych krajów, zarządzając projektami z zakresu marketingu (ze szczególnym uwzględnieniem social media i content marketingu).

PRZYKŁADOWE LEKCJE

MICHAŁ BĄK

MIICHAŁ BĄK

Właściciel agencji content marketingowej Elivo, przedsiębiorca, ekspert content marketingu, współtwórca i wydawca serwisu Marketing i Biznes.

Michał również pojawił się w moim podcaście w 23 odcinku podcastu

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PRZYKŁADOWE LEKCJE

MIICHAŁ BĄK

Właściciel agencji content marketingowej Elivo, przedsiębiorca, ekspert content marketingu, współtwórca i wydawca serwisu Marketing i Biznes.

Michał również pojawił się w moim podcaście w 23 odcinku podcastu

MICHAŁ BĄK
Maciej Filipowski

MACIEJ FILIPKOWSKI​

Anioł biznesu, Inwestor w ponad 30 startupów, ex-CEO Dell (region CEE), twórca podcastu „Zaprojektuj Swoje Życie”.

Więcej o Maćku w 40 odcinku podcastu.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PIOTR BUCKI

PIOTR BUCKI​

Współzałożyciel firmy IT j-labs zatrudniającej dziś ponad 300 pracowników. Swoją karierę zaczynał jako programista.  

Z Piotrem rozmawialismy w 7 odcinku podcastu. Warto również posłuchać jego podcastu Biznes w IT.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PIOTR BUCKI​

Współzałożyciel firmy IT j-labs zatrudniającej dziś ponad 500 pracowników. Swoją karierę zaczynał jako programista.  

Z Piotrem rozmawialismy w 7 odcinku podcastu. Warto również posłuchać jego podcastu Biznes w IT.

PIOTR BUCKI
JAKUB KUBRYŃSKI

JAKUB KUBRYŃSKI​

Przedsiębiorca, programista, prelegent, szkoleniowiec, CEO i Co-Founder w DevSkiller. Jeden z twórców słynnego programu Droga Nowoczesnego Architekta

Więcej o Kubie w 31 odcinku podcastu.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

Błażej Abel

BŁAŻEJ ABEL

Niesamowicie doświadczony Founder i CEO globalnej aplikacji SaaS Landingi, instruktor Akademii Globalnego Startupu.

Więcej o Błażeju w 32 odcinku podcastu.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PRZYKŁADOWE LEKCJE

BŁAŻEJ ABEL

Niesamowicie doświadczony Founder i CEO globalnej aplikacji SaaS Landingi, instruktor Akademii Globalnego Startupu.

Więcej o Błażeju w 32 odcinku podcastu.

Błażej Abel
MIREK BURNEJKO

MIREK BURNEJKO​

Przedsiębiorca, vloger, podcaster. Twórca marek Akademia.pl, Grupa Mazuko, Chmurowisko. Mąż, ojciec, biohacker, król biznesowych kursów online.

Twórca unikatowej metody osiągania celów „Trzy Poziomy”.

Z Mirkiem rozmawiałem w 3 odcinku podcastu, który znajdziesz tutaj.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

Andrzej Krzywda

ANDRZEJ KRZYWDA​

Właściciel software house’u Arkency, czyli zdalnego, asynchronicznego zespołu programistów, który dostarcza software najwyższej jakości.

Andrzej pomagał przy budowie SaaS’ów wartych dziś miliony dolarów. Z Andrzejem nagrałem pierwszy odcinek podcastu Startup My Way!

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PRZYKŁADOWE LEKCJE

ANDRZEJ KRZYWDA​

Właściciel software house’u Arkency, czyli zdalnego, asynchronicznego zespołu programistów, który dostarcza software najwyższej jakości.

Andrzej pomagał przy budowie SaaS’ów wartych dziś miliony dolarów. Z Andrzejem nagrałem pierwszy odcinek podcastu Startup My Way!

Andrzej Krzywda
TOMASZ PLATA

TOMASZ PLATA​

Przedsiębiorca, innowator, marketer. Co-founder i CMO w Autenti, czyli platformie SaaS do podpisywania dokumentów on-line.

Pracował dla takich marek jak RMF, Onet, TVN. Wprowadzał na rynek jedną z pierwszych platform VOD, czyli TVN Player.

Z Tomkiem rozmawiałem w 29 odcinku podcastu.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

FILIP DUSZCZAK

FILIP DUSZCZAK​

Przedsiębiorca, CEO i founder w Instream Group, mentor biznesowy ekspert sprzedaży, mistrz generacji leadów.

Twórca wielokrotnie nagradzanej aplikacji SaaS InStream CRM zaliczanej do TOP 50 CRMów na świecie.

Z Filipem rozmawialiśmy w 5 odcinku podcastu.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PRZYKŁADOWE LEKCJE

FILIP DUSZCZAK​

Przedsiębiorca, CEO i founder w Instream Group, mentor biznesowy ekspert sprzedaży, mistrz generacji leadów.

Twórca wielokrotnie nagradzanej aplikacji SaaS InStream CRM zaliczanej do TOP 50 CRMów na świecie.

Z Filipem rozmawialiśmy w 5 odcinku podcastu.

FILIP DUSZCZAK
LECH KANIUK

LECH KANIUK​

Przedsiębiorca, multimilioner, współwłaściciel kilkunastu spółek, ekspert od innowacji i skalowania biznesu, współautor sukcesów takich marek jak PizzaPortal, iTaxi, Bean & Buddies czy SunRoof. 

Przez prasę nazywany polski Elonem Muskiem. Autor książki Siła Pędu.

Z Lechem rozmawiałem w 22 odcinku podcastu.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

MARCIN OSMAN

MARCIN OSMAN​

Przedsiębiorca, autor książek, wydawca bestsellerów oraz niekwestionowany pasjonat i ekspert sprzedaży.

Gościłem Marcina w 18 odcinku podcastu. Marcin jest wydawcą niesamowitych książek pod marką OSMPower.

PRZYKŁADOWE LEKCJE

PRZYKŁADOWE LEKCJE

MARCIN OSMAN​

Przedsiębiorca, autor książek, wydawca bestsellerów oraz niekwestionowany pasjonat i ekspert sprzedaży.

Gościłem Marcina w 18 odcinku podcastu. Marcin jest wydawcą niesamowitych książek pod marką OSMPower.

MARCIN OSMAN
tomek karwatka

tomasz karwatka (dostępne nagranie)

Jestem Przedsiębiorcą i Inwestorem. Moją misją
jest wspieranie Przedsiębiorców w budowaniu
globalnych organizacji. Obszary, które mnie
interesują to oprogramowanie dla
przedsiębiorstw, opieka zdrowotna, impact
business i edukacja.

Współtworzyłem takie firmy jak Divante, Vue
Storefront, Callstack, Open Loyalty. Jestem też
założycielem organizacji pozarządowej Tech To The
Rescue.

Prowadzę firmę Catch The Tornado.

Michał Skurowski

michaŁ skurowski (dostępne nagranie)

Od kilkunastu lat pomaga firmom pozyskiwać
klientów za pomocą nowych technologii.
Współzałożyciel i prezes Livespace CRM,
współtwórca przedsiębiorstw działających w
obszarze tworzenia oprogramowania, reklamy
internetowej i edukacji.

Na co dzień zajmuje się
podnoszeniem produktywności zespołów
sprzedażowych i edukacją w tej dziedzinie.

tomek plata

tomasz plata (DoSTĘPNE NAGRANIE)

Przedsiębiorca, innowator, marketer. Co-founder i CMO w Autenti, czyli platformie SaaS do podpisywania dokumentów on-line.

Pracował dla takich marek jak RMF, Onet, TVN. Wprowadzał na rynek jedną z pierwszych platform VOD, czyli TVN Player.

Z Tomkiem rozmawiałem w 29 odcinku podcastu.

michal Rokosz

michal Rokosz (Dostępne nagranie)

Jestem wspólnikiem w funduszu venture capital Inovo Venture Partners. Wraz z naszym zespołem poszukujemy firm na etapie serii A, które mają potencjał, aby stać się światowymi liderami i które chętnie przyjmą milion euro od nas, aby osiągnąć ten cel szybciej.

Przed dołączeniem do Inovo, zarządzałem Foodpandą w Europie Środkowo-Wschodniej, doprowadzając do jej przejęcia w Polsce przez Pizzaportal. Wówczas firma została wyceniona na ponad 500 milionów dolarów.

BONUS #5

Moduł no-code

Jestem Kuba Neukirch. Zawodowo Mobile Developer, a w wolnych chwilach pracuję nad swoimi projektami (aktualnie FlutterHost.io). Tworząc wiele nieudanych pomysłów, chciałem przyspieszyć iterację każdego z nich, stąd zainteresowanie NoCode oraz LowCode. Przy okazji testowania tych narzędzi i wdrażania ich w projektach, spisuję moje doświadczenia na blogu bez-kodu.pl

  • Lekcja 1: Powitanie
  • Lekcja 2: Wstęp
  • Lekcja 3: Instalacja i konfiguracja
  • Lekcja 4: Dodawanie danych (dashboard)
  • Lekcja 5: Konfiguracja projektu
  • Lekcja 6: Konfiguracja klienta i dodawanie logowania
  • Lekcja 7: Dodawanie Eventów
  • Lekcja 8: Dodawanie Eventów
  • Lekcja 9: Funkcje
  • Lekcja 10: Backend
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Przedstawienie portalu
  • Lekcja 3: Strona startowa
  • Lekcja 4: Strona startowa - dane
  • Lekcja 5: Strona startowa - dodawanie kursu
  • Lekcja 6: Strona startowa - UX
  • Lekcja 7: Login
  • Lekcja 8: Login - okna dialogowe
  • Lekcja 9: Login - modyfikacje
  • Lekcja 10: Login - modyfikacje sign in i sign out
  • Lekcja 11: Login dodawanie warunków
  • Lekcja 12: Lista kursów
  • Lekcja 13: Lista kursów - dodawanie strony
  • Lekcja 14: Lista kursów - dodawanie toolbara
  • Lekcja 15: Lista kursów - dodawanie picture uploader
  • Lekcja 16: Lista kursów - dodawanie warunków
  • Lekcja 17: Komentarze
  • Lekcja 18: Komentarze - dodawanie zdjęcia i danych
  • Lekcja 19: Komentarze - dodawanie okna dialogowego
  • Lekcja 20: Komentarze - warunki
  • Lekcja 21: Komentarze - testowanie ścieżki
  • Lekcja 1: Wstęp
  • Lekcja 2: Cennik
  • Lekcja 3: Builder
  • Lekcja 4: Logowanie
  • Lekcja 5: Wyświetlanie danych
  • Lekcja 6: Wyświetlanie
  • Lekcja 7: Dodawanie Wydarzeń
  • Lekcja 8: Style aplikacji
  • Lekcja 9: Backend
  • Lekcja 10: GitHub
  • Lekcja 11: Kod cz.1
  • Lekcja 12: Kod cz.2
  • Lekcja 13: Wyjście z firmy
  • Lekcja 14: Sprzedaż firmy
  • Lekcja 15: Praca domowa

Dodatkowe

BENEFITY 🔥

  • Program znajdź co-foundera (połącz się w zespół)
  • Zbuduj własną grupę mastermind (4-5 osób)
  • Wersja audio kursu
  • Lista 900+ nisz zebranych i analizowanych przez uczestników
  • Dodatkowe spotkania z mentorami (będę zapraszał)
  • Potężna motywacja do działania (jak widzisz, że inni cisną to sam zaczynasz działać).
  • Zbudujesz coś fajnego? Chętnie Cię wypromuję! 🚀

Czy jest inna droga?

Oczywiście! 

Sam tą drogą szedłem. Niestety zajęło mi to wiele lat i nie obyło się bez porażek i błądzenia bez celu. Możesz obejrzeć setki nagrań na YouTube, przeczytać tonę książek i stworzyć kilka projektów, który nie przyniosą Ci ani złotówki.

Natomiast w tym programie dostaniesz sprawdzoną wiedzę zebraną na bazie wieloletnich doświadczeń. Ten kurs, przeprowadzi Cię przez cały proces, pozwoli Ci uniknąć wielu błędów i zaoszczędzi Ci masę czasu. 

Mówią „czas to pieniądz”. To nie prawda. 

Wydane pieniądze możesz ponownie zarobić.

Straconego czasu w żaden sposób nie wrócisz.  

Jaka jest cena programu?

Program Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

Wartość: 2997 zł

Program Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu

Wartość: 2997 zł

Program Akademia SaaS: Marketing

Wartość: 2997 zł

Program Akademia SaaS: Machina Sprzedaży

Wartość: 2997 zł

Dożywotni dostęp do kursu oraz aktualizacji materiałów

Wartość: 997 zł

Dożywotni dostęp do prywatnej grupy Mastermind na Facebooku

Wartość: 497 zł

BONUS #1: Dedykowany moduł prawny

Wartość: 1297 zł

BONUS #2: Dokumenty prawne

Wartość: 2500 zł

BONUS #3: 4 x Mastermind z Mentorami (praca grupowa)

Wartość: 4000 zł

BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami

Wartość: bezcenne

BONUS #5: Dedykowany moduł no-code

Wartość: 497 zł

WARTOŚĆ ŁĄCZNIE: 21076 zł

"Kurs to potężna dawka wiedzy. Wydaje mi się, że najwięcej dały mi spotkania z mentorami.

Krótkie podsumowanie kursu: Nie liczy się pomysł, liczy się sprzedaż.
Tworzenie własnej aplikacji SaaS jest długotrwałym oraz trudnym procesem, który może zaowocować sukcesem."
Patryk Filipiak
"Akademia SaaS to dla mnie przede wszystkim świetna społeczność wymieniająca się wiedzą i doświadczeniem z budowania usług SaaS.

To idealne miejsce w którym wiele dla siebie znajdzie osoba początkująca - która dopiero szuka swojej przestrzeni na rynku - jak i osoba zaawansowana - posiadająca już działają usługę SaaS.
Grzegorz WIśniewski

Dostęp 6 miesięcy

PLN1597
PLN 1497
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Dostęp na 6 miesięcy
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
pół roku

dostęp roczny

PLN 2197
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera
    👉 Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu
    👉 Akademia SaaS: Marketing
    👉 Akademia SaaS: Machina Sprzedaży
  • Roczny dostęp do kursu
  • Roczny dostęp do aktualizacji materiałów
  • Roczny dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
rok

dostęp dożywotni

PLN6000
PLN 3197
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera
    👉 Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu
    👉 Akademia SaaS: Marketing
    👉 Akademia SaaS: Machina Sprzedaży
  • Kolejne kursy Akademii SaaS
  • Dostęp do aktualizacji materiałów
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
lifetime

Dostęp 6 miesięcy

PLN1597
PLN 1497
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Dostęp na 6 miesięcy
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
pół roku

Dostęp 6 miesięcy

PLN1597
PLN 1497
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Dostęp na 6 miesięcy
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
pół roku

dostęp roczny

PLN 2197
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera
    👉 Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu
    👉 Akademia SaaS: Marketing
    👉 Akademia SaaS: Machina Sprzedaży
  • Roczny dostęp do kursu
  • Roczny dostęp do aktualizacji materiałów
  • Roczny dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
rok

dostęp all-in

PLN30000
PLN 3000
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera (dożywotnio)*
    👉 Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu (dożywotnio)*
    👉 Akademia SaaS: Marketing (dożywotnio)*
    👉 Akademia SaaS: Machina Sprzedaży (dożywotnio)*
  • Wszystkie kolejne kursy, które zostaną stworzone przeze mnie
  • Klub SaaS + SaaS-letter + klubowy Slack (dożywotnio*)
  • Droga do 100 milionów (mój prywatny pamietnik, 74 wydania)
  • Dostep do Bored Founders Club (dożywotnio*)
  • Kurs NFT, Kurs Discorda
  • Akademia Growth Hackingu
  • Szkolenia web3 / blockchain
  • Szkolenia Al I AR / biohacking / inne
  • Dostęp do aktualizacji materiałów
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
lifetime

Dostęp 6 miesięcy

PLN1597
PLN 1497
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Dostęp na 6 miesięcy
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
pół roku

dostęp roczny

PLN 2197
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Roczny dostęp do kursu
  • Roczny dostęp do aktualizacji materiałów
  • Roczny dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
rok

dostęp dożywotni

PLN5997
PLN 3197
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera
    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Wszystkie kolejne kursy Akademii SaaS
  • Dożywotni dostęp do kursu
  • Dostęp do aktualizacji materiałów
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
lifetime

dostęp roczny

PLN 2197
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Roczny dostęp do kursu
  • Roczny dostęp do aktualizacji materiałów
  • Roczny dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
rok

dostęp dożywotni

PLN5997
PLN 3197
+ VAT
  • Otrzymasz:
    👉 Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera
    👉 Akademia SaaS: Masterclass
    👉 Akademia SaaS: Marketing
  • Wszystkie kolejne kursy Akademii SaaS
  • Dożywotni dostęp do kursu
  • Dostęp do aktualizacji materiałów
  • Dostęp do prywatnej grupy
  • BONUS #1: Dedykowany moduł prawny
  • BONUS #2: Dokumenty prawne
  • BONUS #3: Mastermind z Mentorami (praca grupowa)
  • BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami
  • BONUS #5: Dedykowany moduł no-code
  • Polska faktura VAT 23%
lifetime

Na dołączenie do programu

pozostało:

Studenci Od Developera do Foundera o programie:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Artur Demowski
Artur Demowski

LetsConnect

"Jakiś czas temu po kilku innych nieudanych próbach z innymi pomysłami natrafiłem na kurs Akademia SaaS prowadzony przez Bogusza oraz dodatkowych mentorów. Chciałem, aby tym razem to co robię, robić we właściwy sposób i nie popełniać wciąż tych samych błędów.
Kurs był odpowiedzią na moją potrzebę, ponieważ porusza wszystkie zagadnienia, które można napotkać w trakcie tworzenia takiej aplikacji – od pomysłu po budowanie bazy klientów i dalszy rozwój aplikacji."

Anatol Ogórek
Anatol oGórek

Family Finance Tracker

"Z kursu Bogusza zdecydowałem się skorzystać w momencie, gdy już miałem działającą wersję beta aplikacji i kilku korzystających użytkowników.
Przeczytałem agendę i mimo, że kilka pierwszych tygodni kursu obejmowało tematy, które miałem już za sobą, to zainteresowały mnie mocno spotkania z mentorami, informacje na temat sposobów docierania do potencjalnych klientów, sposoby sprzedawania aplikacji, kwestie prawne prowadzenia aplikacji typu SaaS, oraz możliwość nawiązania kontaktów, z osobami mającymi cele w życiu zbliżone do moich."

Jaka jest cena programu?

Program Akademia SaaS: Od Developera Do Foundera

Wartość: 2997 zł

Program Akademia SaaS: Akademia Globalnego Startupu

Wartość: 2997 zł

Program Akademia SaaS: Marketing

Wartość: 2997 zł

Program Akademia SaaS: Machina Sprzedaży

Wartość: 2997 zł

Dożywotni dostęp do kursu oraz aktualizacji materiałów

Wartość: 997 zł

Dożywotni dostęp do prywatnej grupy Mastermind na Facebooku

Wartość: 497 zł

BONUS #1: Dedykowany moduł prawny

Wartość: 1297 zł

BONUS #2: Dokumenty prawne

Wartość: 2500 zł

BONUS #3: 4 x Mastermind z Mentorami (praca grupowa)

Wartość: 4000 zł

BONUS #4: 12 modułów, 208 lekcji z mentorami

Wartość: bezcenne

BONUS #5: Dedykowany moduł no-code

Wartość: 497 zł

WARTOŚĆ ŁĄCZNIE: 21076 zł

Właśnie ukończyłem kurs „OD DEVELOPERA DO FOUNDERA” Bogusza Pękalskiego, za który jestem autorowi ogromnie wdzięczny i za który mu niezmiernie dziękuję.

Szkolenie to ogromna dawka praktycznej wiedzy zdobytej przez Bogusza podczas wielu lat ciężkiej pracy. Dziesiątki konkretnych porad i wskazówek dla każdego proces budowy biznesu opartego o aplikację SaaS – co działa, co nie działa, skąd wziąć pomysł na aplikację, dowiesz się jak wygląda techniczna architektura aplikacji SaaS, co powinna zawierać pierwsza wersja produktu (MVP).

Szkolenie zawiera dedykowane moduły – prawny, prywatna grupa Mastermind, 4 x Live Call Z Mentorami oraz Mastermind & Team Matchmaking. Do tego każdy z uczestników otrzymał szablony regulaminów, umów i polityk prywatności, co dla każdego początkującego jest szczególnie ważne.
Aż 12 soczystych tygodni warsztatowych, w których Bogusz zachęcał do zadawania pytań, z czego bardzo często korzystałem i dzięki temu dowiedziałem się właśnie tego, co mnie najbardziej interesowało.

Do tego prowadzący z dużym poczuciem humoru i sprawna organizacja szkolenia. Zdecydowanie polecam!

Nasza

Gwarancja

POKOCHAJ KURS LUB ZWRACAMY PIENIĄDZE!

Wiem jedno, ten kurs to unikalna wiedza zdobyta przez lata praktycznych działań. W takiej formie nie znajdziesz tej wiedzy nigdzie indziej.

Przygotowałem materiały tak, aby dały 10x więcej wartości niż oczekujesz. Ale wiem, że możesz mieć obawy i wątpliwości, dlatego biorę na siebie całe ryzyko Twojej decyzji. Daję Ci 30 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI liczonej od momentu zakupu dostępu do kursu. Masz 30 dni na przekonanie się, jak unikalna i wartościowa dla Ciebie będzie ta wiedza, jak wiele może zmienić się w Twoim życiu i biznesie.  

Jeśli w ciągu 30 dni od momentu opłacenia dostępu do kursu z jakiegoś powodu uznasz, że nie jesteś zadowolony/a, napisz do mnie na kontakt@akademiasaas.pl, a otrzymasz zwrot 100% wpłaconych pieniędzy.  

Najczęściej zadawane

pytania

Jeśli masz jakiekolwiek pytania pisz do mnie na maila: kontakt@akademiasaas.pl

Program rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Od razu otrzymujesz dostęp do wszystkich materiałów. Spotkania z mentorami oraz „office hours” z Boguszem odbywają się na żywo średnio 1-2 razy w miesiącu.

Kurs jest w formie wideo oraz w formie audio. Nagrania zamieszczone są na platformie. Po podaniu loginu i hasła masz dostęp do swojego konta. Poza nagraniami wideo dostępne są pliki do pobrania (wzory dokumentów, umów, checklisty, etc).

Otrzymasz dostęp dożywotni do wszystkich materiałów oraz dostęp do wszystkich kolejnych edycji i spotkań z mentorami. Jeśli wybrałeś wariant roczny, otrzymasz roczny dostęp do materiałów.

Jeżeli uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, to otrzymasz zwrot pieniędzy. Masz na to 30 dni od daty zakupu. Po prostu napisz na kontakt@akademiasaas.pl a zwrócę Ci 100% pieniędzy.

Tak, za zakup otrzymasz fakturę VAT 23%. Faktura zostanie wysłana automatycznie na adres e-mail podany przy zamówieniu.

Płatność odbywa się przez koszyk MailingR i bramkę płatności Stripe. Preferowaną opcją płatności jest karta, szybki przelew, BLIK. Jeżeli chcesz zapłacić przelewem tradycyjnym napisz na kontakt@akademiasaas.pl

Tak. Wśród uczestników jest wiele osób nietechnicznych, którym udało się wystartować z aplikacją SaaS. Zapoznaj się z opiniami na stronie.

ZACZYNAMY?

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Zamykamy zapisy

We wtorek 6.08.2024 o godzinie 21:00!

Copyright © 2024 – SOFTWARE GURU Bogusz Pękalski | Polityka Prywatności